۱۵ مرکز نیکوکاری در شهرستان سوادکوه شمالی افتتاح شد\

۱۵ مرکز نیکوکاری در شهرستان سوادکوه شمالی افتتاح شد

  • کد خبر: 2111100922
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1399 - 18:27

رییس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی از افتتاح پانزدهمین مرکز نیکوکاری در سطح این شهرستان خبر داد .

 

به گزارش استناد نیوز، علیرضا عابدی فیروزجائی روز پنج شنبه با بیان اینکه کاهش فقر، محرومیت زدایی از طریق خیرین با ایجاد مراکز نیکوکاری عمومی و تخصصی از برنامه های راهبردی این نهاد می باشد ، افزود: به نوعی واگذاری امور خیر از مردم به مردم در راستای ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری است .

وی با اعلام اینکه مرکز نیکوکاری جهان پهلوان محمد جواد ابراهیمی در اجرای تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد و اداره کل امور ورزش و جوانان استان ایجاد شد، گفت: این مرکز به صورت هیات امنایی اداره میگردد و همچنین به عنوان یک مرکز نیکوکاری تخصصی به شمار میرود .

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی، بیان کرد: در سطح این شهرستان ۱۵ مرکز نیکوکاری عمومی و تخصصی است که زیر نظر کمیته امداد فعالیت میکنند .

در این مراسم دکتر رنگرز ضمن اعلام حمایت از این حرکت خداپسندانه از حمایت اداره کل ورزش بر ثمن های ورزشی خبر داد .

همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر کارخانه گلدیس نگار چابهار ( انواع کنسرو ماهی و لوبیا)، با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

در این طرح 100 نفر مشغول به فعالیت شده اند.

دیگر طرحی که در این شهرستان به بهره برداری رسید افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شیرگاه با مساحت 600 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 650 میلیون تومان بوده است.

افتتاحیه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار