مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبر داد: کاهش ۹ درصدی تلفات انرژی در شرکت توزیع نیری برق غرب مازندران\

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خبر داد: کاهش ۹ درصدی تلفات انرژی در شرکت توزیع نیری برق غرب مازندران

  • کد خبر: 2111100957
  • چاپ
  • انتشار: 26 بهمن 1399 - 22:18

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: در نتیجه تلاش همکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تلفات انرژی شرکت از آذرماه ۱۳۹۵ تاکنون کاهش ۹ درصدی داشته است.

 

به گزارش استناد نیوز،کیوان فرح زاد با اعلام اینکه در نتیجه تلاش همکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تلفات انرژی شرکت از آذرماه ۱۳۹۵ تاکنون کاهش ۹ درصدی داشته است‌ اهم فعالیت های انجام شده در این راستا در ۱۰ ماهه اخیر سال ۱۳۹۹ می توان را تست ۱۰۳ هزار و۸۵۹ دستگاه کنتور که منجر به کشف ۵ هزارو۷۵۲ دستگاه کنتور دستکاری شده و تعویض ۹ هزار و ۸۰۱ دستگاه کنتورمعیوب عنوان کرد.
وی تصریح کرد: برگزاری ۱۸۵ مانور جهادی جهت جمع آوری انشعاب های غیرمجاز نیز سهم عمده ای در کاهش تلفات داشته است که تعداد ۹ هزار و۷۵ انشعاب غیر مجاز فاقد کنتور جمع آوری شد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در تکمیل صحبت های خود اظهار داشت: در ادامه روند نصب کنتورهای هوشمند با قابلیت قرائت از راه دور در سال جاری نصب ۵۸۷ کنتور هوشمند در مناطق آلوده به انشعاب غیر مجاز برنامه ریزی شده تا از دستکاری کنتور توسط افراد سودجو جلوگیری به عمل آید.
فرح زاد ادامه داد: همچنین با ایجاد تحول اساسی در روند کاهش تلفات انرژی، اقدامات گسترده ای جهت پیشگیری از اتلاف سرمایه های شرکت و حفظ بیت المال صورت گرفته که :ایجاد دفتر نظارت بر لوازم اندازه گیری جهت تمرکز بر تست و بازرسی کنتورها و اصلاح انشعابات و پیشگیری و جمع آوری سرقت انرژی، احیای کمیته کاهش تلفات انرژی در ستاد شرکت و سایر شهرستانها و شناسایی و هدفگذاری ۲۳ شاخص مرتبط با تلفات انرژی و پایش آنها به صورت ماهانه، تدوین قراردادهای تست و بازرسی انشعابات با فراخوانی فارغ التحصیلان جویای کار منطقه و ارائه آموزش های لازم و توانمندسازی بخش خصوصی جهت اجرای قرارداد تخصصی مذکور به تعداد ۸۰ نفر از اهم فعالیت هاست.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار