رسانه ها در پیشبرد اهداف توسعه ای برق غرب مازندران نقش ارزشمند و موثري دارند\
  • مدیرعامل شرکت توزیع نيروي برق غرب مازندران؛

رسانه ها در پیشبرد اهداف توسعه ای برق غرب مازندران نقش ارزشمند و موثري دارند

  • کد خبر: 2111100998
  • چاپ
  • انتشار: 11 اسفند 1399 - 23:40

مدیرعامل شرکت توزیع نيروي برق غرب مازندران نقش رسانه ها را در پیشبرد اهداف توسعه ای برق غرب مازندران بسیارموثر عنوان كرد.

به گزارش استناد نیوز , مهندس کیوان فرح زاد در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران با اشاره به تأثیرات قدرتمند رسانه ها در فضای جامعه اظهار داشت: در دنیای کنونی که به عصر رسانه شهرت یافته است نقش رسانه ها در ارايه فعاليت هاي همكاران و افكار عمومي بسیار مهم و اثرگذار است.

وی ادامه داد: شرکت توزیع برق غرب مازندران همواره برای ارائه خدمات مطلوب و نوین، تلاشی گسترده اي انجام داده و در كنار فعاليت هاي فني ، فعاليت هاي پژوهشي ارزنده اي نيز براي تسهيل ارايه خدمات بهتر به مردم انجام داده كه در تحقق این امر بسیار مهم، رسانه ها نقشی بسیار بزرگ و موثر داشته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اصحاب خبر و رسانه ها را مشاورانی امین برای مجموعه برق غرب مازندران برشمرد و گفت: ما خود را در شرکت توزیع برق غرب مازندران خدمتگزار مردم می دانیم و همراهی خبرنگاران غرب مازندران در شرایط سخت بحران های طبیعی و جوی مانند طوفان ها، برف، باران های سیل آسا و... راهگشا بوده است و موجب دلگرمی همکاران ما است و به جرأت می توان گفت در پایداری شبکه برق شهرها و روستاها، رسانه های غرب مازندران سهم قابل توجهی دارند.

 

وی تأکید کرد: همواره از نقد منصفانه خبرنگاران استقبال می کنیم و مطمئناً آن را در روند خدمت رسانی شرکت توزیع برق غرب مازندران به مردم مورد توجه و لحاظ قرار می دهیم.

در پايان اين نشست از سوي رياست انجمن صنفي خبرنگاران غرب مازندران لوح تقديري به مهندس كيوان فرح زاد مديرعامل و مهندس مجيد مسلمي مدير روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران اهدا شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار