داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند / ثبت نام از داوطلبان شورای روستاها از 16 فروردین ماه آغاز می شود\

داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند / ثبت نام از داوطلبان شورای روستاها از 16 فروردین ماه آغاز می شود

  • کد خبر: 2111101057
  • چاپ
  • انتشار: 15 فروردين 1400 - 19:04

بخشدار مرکزی شهرستان جویبار با اعلام اینکه ثبت نام از داوطلبان شورای روستاها از 16 فروردین ماه ( فردا ) آغاز می شود، از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا خواست تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

محمد مدانلو روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 16 فروردین ماه 1400 آغاز و تا ساعت 18 روز یکشنبه 22 فروردین ماه به مدت یک هفته روز ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه داوطلبان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه یا دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب در انتخابات ثبت نام کنند، گفت: همچنین داوطلبان می توانند با مراجعه حضوری به بخشداری نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بخشدار مرکزی جویبار با تاکید براینکه با توجه به شرایط کرونایی بهتر است تا داوطلبان از طریق دفاتر پیشخوان شهری و روستایی در انتخابات ثبت نام کنند، افزود: در بخش مرکزی جویبار 40 روستا وجود دارد که در پنجمین دوره بیش از 250 نفر ثبت نام کرده بودند.

مدانلو در پایان از داوطلبان خواست تا انتخابات ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا شاهد ازدحام در روزهای آخر نباشیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار