277 واحد صنفی بدلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی در مازندران پلمب شدند\

277 واحد صنفی بدلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی در مازندران پلمب شدند

  • کد خبر: 2111101083
  • چاپ
  • انتشار: 28 فروردين 1400 - 11:04

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای هفته گذشته تا روز گذشته ( جمعه ) تعداد 277 واحد صنفی در این استان پلمب شده اند.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی ، مهندس حسینقلی قوانلو روز شنبه با اعلام این خبر گفت : این واحد های صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه ها و دستورالمعل های بهداشتی مقابله با شیوع و یروس کرونا تعطیل شده اند.
او با اشاره به اینکه در طی این مدت به بیش از 6 هزار واحد صنفی تذکر داده شده است از تشکیل432 پرونده تخلف در طی این بازه زمانی خبر داد.
وی تصریح کرد: بازرسان این سازمان در هفته گذشته بیش از 1143 واحد خبازی در سراسر استانرا بازدید و بر نحوه عملکرد آنها بازرسی داشته اند.
مهندس قوانلو با تاکید مجدد در خصوص تعطیلی کلیه مشاغل به جز گروه یک در شهرهای با رنگبندی قرمز اعلام داشت: اکثر متصدیان واحدهای صنفی در طی این مدت و علیرغم فشارهایاقتصادی که به آنها از ناحیه تعطیلی واحدهای کسب و کارشان بوجود آمده همکاری خوبی داشته و همواره در رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا ، گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور ، احتکار و ... مراتب را به تلفن 124 و یا به سامانه www.124.ir اعلام نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار