بیمارستان تازه تاسیس جویبار آماده پذیرش بیماران کرونایی قائمشهر\

بیمارستان تازه تاسیس جویبار آماده پذیرش بیماران کرونایی قائمشهر

  • کد خبر: 2111101085
  • چاپ
  • انتشار: 28 فروردين 1400 - 15:16

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه بیمارستان رازی این شهرستان ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی را ندارد، گفت که در حال حاضر بیماران کرونایی در بیمارستان ولیعصر قائمشهر بستری می شوند و در صورت تکمیل ظرفیت، بیماران این شهرستان هم به بیمارستان شهید فکوری جویبار انتقال داده می شوند.

 

دکتر محمد گران روز شنبه در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: با اعلام نظر علوم پزشکی مازندران، بیمارستان تازه تاسیس شهید فکوری جویبار به عنوان بیمارستان کمکی پذیرش بیماران شهرستان قائمشهرانتخاب شده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر 201 بیمار کرونایی در بیمارستان های قائمشهر بستری هستند، گفت: هم اکنون 168 بیمار کرونایی در بیمارستان رازی و 33 بیمار هم در بیمارستان ولیعصر بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در روز گذشته 43 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری شدند، افزود: متاسفانه روزانه شاهد افزایش بستری بیماران کرونایی در این شهرستان هستیم.

دکتر گران گفت که از شهروندان می خواهیم تا برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کمک به کادر درمان همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با استفاده از ماسک حتما از دورهمی های خانوادگی و حضور در تجمعات خوددادری کنند.

وی در پایان با اعلام اینکه شماره تماس 34407 جهت ارائه مشاوره و هدایت موارد مرتبط با پیگیری درمان کرونا به صورت شبانه روزی برای شهروندان فعال است، گفت: شهروندان می توانند در صورت بروز علائم کرونا بدون مراجعه به درمانگاه ها و فقط از طریق شماره تماس 34407 در طول شبانه روز از مشاوره کارشناسان خبره دانشگاه علوم پزشکی بهره مند شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار