\

گفتگو

استناد نیوز | اخبار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی

نقد نظر مصطفی معلمی در خصوص تغییر کاربری اراضی زراعی

اخیرا مصطفی معلمی، کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخبیه قائمشهر در یک سخنرانی با استناد به قانون شرع تغییر کاربری اراضی کشاورزی و طبیعی را مجاز و بی ارتباط به مراجع قانونی دانسته است!

انتخابات مجلس قائمشهر

در فاصله سه هفته ای تا برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس و با بررسی میدانی و تحلیل آرا در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ میتوان عمران عباسی کالی را شانس اول کسب آرای مردم و راهیابی به بهارستان دانست اما برای شناخت دومین نماینده قائمشهر شرایط پیچیده خواهد بود.

حمایت های کورکورانه کشورهای غربی از اسرائیل در منطقه تنش زا است

رئیس جمهور در گفت و گوی تلفنی با امیر قطر بار دیگر با تاکید بر ضرورت اتخاذ اقدامات بازدارنده در برابر تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بویژه از سوی کشورهای اسلامی، حمایت های کورکورانه برخی کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی را زمینه تنش زایی در منطقه دانست و تصریح کرد: همانطور که قبلا هم رسما اعلام کردیم عملیات وعده صادق با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شد. اینک قاطعانه اعلام می‌کنیم که کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعا با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

تشریح رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره طرح سلامت نوروزی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از مراجعه ۳۳ هزار و ۶۳۰ بیمار به مراکز بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، از شروع طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: این آمار نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافت.

گامی دیگر شهرداری قائمشهر در جهت توسعه معابر شهر قائمشهر/ تخریب و بازگشایی ملک در کمربندی شمالی انجام شد

شهرداری قائمشهر به منظور رفاه حال شهروندان در بخش توسعه معابر، اقدامات تازه ای انجام داده است. 

تبلیغ در مدارس مهمتر از تبلیغ در مساجد است/ آموزش و پرورش باید دانش آموزان را تربیت کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با مهم تر دانستن تبلیغ در مدارس نسبت به مساجد گفت: تحقق اهداف حوزوی مشارکت نهادهای دیگر را می‌طلبد.

۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی در دو شهرستان برگزار شد
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی:

۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی در دو شهرستان برگزار شد

حجت‌الاسلام صداقتی گفت در ماه رمضان ۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی برگزار شد و طرح " مسطورا" نیز ادامه دارد.

بهسازی چاه آب معلم کلای شهر ساری

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران از اجرای عملیات بهسازی چاه شن و ماسه معلم کلای شهرساری با آبدهی ۵۰ لیتر در ثانیه با هدف رفع تنش آبی در فصل گرم سال خبر داد.

فعالیت هزار و ۱۰۰ خانه بهداشت در مازندران/ بزرگترین شبکه بهداشت و درمان در کشور را داریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه با وجود همه مشکلات، کادر دانشگاه علوم پزشکی مازندران همواره در حال تلاش جهادی هستند گفت که از این دانشگاه به عنوان دارنده بزرگترین شبکه بهداشت و درمان کشور خدمات کم نظیر به مردم ارائه می کند. 

بهرمندی بیش از ۵ هزار نفر اقشار آسیب پذیر از آموزش های فنی و حرفه ای مازندران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به عملکرد آموزشی اقشار آسیب پذیر این اداره کل در سال گذشته ، گفت. بیش از پنج هزار نفر اقشار آسیب پذیر از آموزش های فنی و حرفه ای مازندران بهره مند شدند.

دکتر حسن نتاج

منتخب مردم بابل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت نقدینگی به سمت تولید باید یکی از مهمترین راهبرد های سیاستگذاری دولت سیزدهم برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم باشد.

استخدام دهیاران

وعده عجیب و دیر هنگام کمال علیپور در پایان عمر نمایندگی برای حل مشکل استخدامی دهیاران، انتقادات و سوالات زیادی را در افکار عمومی در پی داشته است.

نوری استاندار مازندران می شود

 از ماه ها قبل و در پی بیماری همسر استاندار مازندران، بحث استعفا و تغییر در سکانداری استان مازندران داغ بوده است.

به دنبال رضایت مردم از خدمات بهداشتی، درمانی و توسعه عدالت در سلامت هستیم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه با تعهد به ارتقای سلامت مردم برنامه های متعددی در طول هفته ملی سلامت اجرا می‌شود، از افزایش سواد سلامت جامعه، ارتقای رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی و درمانی و توسعه عدالت در سلامت بعنوان اهداف این برنامه ها یاد کرد.

۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه در مازندران آماده جمع آوزی زکات فطریه است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از فعال شدن ۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه این نهاد برای جمع آوری زکات فطریه در روز عید فطر خبر داد.

باید از اهداف شهدا حمایت کرد/ ارزش های دینی و انقلابی تقویت شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه شهدا از همه ما به‌خصوص از خانواده‌های خودشان انتظار دارند،  گفت :باید از اهداف شهدا حمایت کنیم، در مسیر ولایت باشیم، انسجام خودمان را حفظ کنیم، ارزش‌های دینی و انقلاب را تقویت کنیم، این‌ها شهدا را خوشحال می‌کند.

آمادگی بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه در مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران از اجرای "پویش مثبت ماه" جهت جمع‌آوری زکات فطریه عام و توزیع آن بین جامعه هدف نیازمند در استان مازندران خبر داد.

بیش از ۵۰ هزار مشترک جدید گاز در مازندران جذب شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: در سال گذشته بیش از ۵۰ هزار مشترک جدید گاز در استان مازندران جذب شدند.

زکات فطریه مردم قائمشهر از طریق ۱۸ پایگاه جمع آوری می شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر گفت: زکات فطریه مردم این شهرستان از طریق ۱۸ پایگاه ثابت و سیار در روز عید فطر جمع آوری می شود.

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار

mehrranggraphic

بانک رفاه 34823

app2

 

کهریزک 23e43