۷هزار سبد کالا بین نیازمندان در قائمشهر توزیع شد\

۷هزار سبد کالا بین نیازمندان در قائمشهر توزیع شد

  • کد خبر: 2111101113
  • چاپ
  • انتشار: 08 ارديبهشت 1400 - 16:02

همزمان با ایام ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام هفت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قائم شهر توزیع شده است .


به گزارش استناد نیوز، سرهنگ علی خادم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم شهرگفت: احسان و نیکوکاری در زمره اخلاق و کردار حسنه‌ای است که مورد تایید خداوند متعال و امر موکد پیشوایان دینی ما می‌باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات و کمک به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با هدف محرومیت زدایی تعداد هفت هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف در سطح شهرستان قائم شهر توزیع شده است.
سرهنگ علی خادم ضمن قدردانی از مردم فهیم و نوع دوست قائم‌شهر، ادارات و نهادها ،گروه های جهادی ،پایگاه های بسیج وخیرین خداشناس به خاطر حمایت های خالصانه شان در این امر خداپسندانه اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان تعداد 30 هزار وعده غذای گرم نیز بین خانواده‌های نیازمند شهرستان قائم شهرتوزیع می شود .
او همچنین احداث10واحد خانه محروم را دیگر کمک ها و همدلی مومنین این شهرستان در ماه مبارک رمضان نام برد که با کمک خیران و نیروهای جهادی در حال ساخت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر: جمع کمک های خیرخواهانه برای تهیه و توزیع سبدهای کمک معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم و ساخت خانه محرومان در شهرستان قائم شهر در ماه مبارک رمضان را شش میلیارد تومان اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار