کاندیداهای متخلف شورای شهر عامل شیوع موج پنجم کرونا می شوند؟\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

کاندیداهای متخلف شورای شهر عامل شیوع موج پنجم کرونا می شوند؟

  • کد خبر: 2111101139
  • چاپ
  • انتشار: 18 ارديبهشت 1400 - 16:44

با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان مازندران، هرگونه تجمع انتخاباتی ممنوع می باشد اما شاهد برخی قانون شکنی ها در این حوزه و نشست های انتخاباتی در ستادهای کاندیداها هستیم که سلامت مردم را به خطر می اندازند.

به گزارش استناد نیوز، استان مازندران مدت زیادی با پیک چهارم کرونا مواجه بوده و تلفات زیادی را در این استان شاهد بوده ایم، خوشبختانه طی روزهای گذشته با همراهی مردم، اصناف و کادر زحمت کش درمان با کاهش مبتلایان به کرونا وضعیت استان از قرمز خارج شده است، اما نگرانی های بسیاری در خصوص تاثیر برگزاری انتخابات بر شروع پیک پنجم کرونا وجود دارد.

از این رو ستاد انتخابات کشور با تاکید ستاد ملی کرونا، تصمیم بر ممنوعیت هرگونه تجمع انتخاباتی نمود که به تبع آن راه اندازی ستادهای انتخاباتی نیز ممنوع خواهد بود، اما متاسفانه برخی کاندیداهای انتخابات شورای شهر در شهرهای مختلف استان مازندران با بی توجهی به قانون تبلیغات زودهنگام انتخاباتی و سلامت مردم و جامعه اقدام به دایر کردن مکان هایی با رویکرد انتخاباتی نموده اند که بعضا شاهد تجمعاتی در این مکان ها هستیم.

چه بسا در این تجمعات تبلیغاتی کاندیداها به منظور تامین منافع شخصی، شاهد همه گیری دیگری از شیوع کرونا باشیم که آثار خود را طی روزهای آینده تا انتخابات و بعد از آن بجای خواهد گذاشت.

هر کاندیدایی که قصد حضور در شورای شهر را دارد، می بایست مصالح مردم شهر را در اولویت اول خود قرار دهد، کاندیداهایی که در این شرایط بحرانی ویروس کرونا، منافع شخصی خود را برای دستیابی به قدرت بر مصالح عمومی و سلامت مردم شهر ترجیح می دهند، آیا صلاحیت تکیه بر کرسی شورای شهر را خواهند داشت؟

انتخابات پیش رو معیار سنجشی خواهد بود برای کاندیداهای مدعی شورای شهر تا مشخص شود فاصله شعار تا عمل آن ها تا چه اندازه می باشد، داوطلبانی که خدمت به مردم را در شعارهای خود هدف قرار داده اند چگونه می توانند نسبت به سلامت همین مردم سهل انگار باشند؟

لازم است هیات نظارت استان مازندران  نسبت به این بی قانونی و تبلیغات زودهنگام و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دقت نظر داشته باشد و مردم نیز می بایست آگاهانه بر سر صندوق های رای حاضر شده و اجازه جلوس قانون شکنان بر کرسی قانونگذاری شهر را ندهند.

 

نویسنده: سامان سوهانیان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار