افرادی که واکسن کرونا دریافت کردند اقناع سازی شوند / تزریق 659 دوز واکسن در سیمرغ\

افرادی که واکسن کرونا دریافت کردند اقناع سازی شوند / تزریق 659 دوز واکسن در سیمرغ

  • کد خبر: 2111101145
  • چاپ
  • انتشار: 20 ارديبهشت 1400 - 17:32

فرماندار شهرستان سیمرغ با تاکید بر ضرورت اقناع سازی سالمندانی که واکسن کرونا را دریافت کرده اند، ، گفت: سالمندانی که در سطح این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

 

مجتبی حبیب نژاد روشن روز دوشنبه در گفت و گو با استناد نیوز ، افزود: در مرحله اول 582 دوز و در مرحله دوم هم 74 دوز واکسن کرونا دریافت کرده ایم که  این تعداد در بین سالمندان این شهرستان تزریق شده است.

وی با اعلام اینکه رنگ بندی این شهرستان با گذر سه هفته همچنان زرد است، گفت: این رنگ بندی با همراهی اصناف، بازاریان و مردم به وجود آمده است بنابراین از شهروندان می خواهیم تا همچنان پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا بتوانیم از وضعیت زرد کرونایی خارج و به وضعیت آبی برسیم.

فرماندار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه طبق رنگ بندی هم اکنون بازارهای هفتگی و سالن های ورزشی و مرکز سالمندان این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی باز است، افزود: البته محدودیت های تردد در سطح این شهرستان با نظارت نیروی انتظامی همچنان پابرجا است.

حبیب نژاد به تعطیلات پیش رو عید سعید فطر اشاره ایی کرد و ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو ما هم همانند سایر شهرستان ها شاهد خیل عظیمی از مسافر به این شهرستان خواهیم بود بنابراین براساس مصوبات ستاد ملی کرونا، ایست بازرسی در این شهرستان هم برپا خواهد شد تا از ورود خودرو غیربومی به این شهرستان جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت رستوران ها و تالارها در این شهرستان همچنان ممنوع است، افزود: از اصناف و بازاریان می خواهیم تا همچنان همانند گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده تا بتوانیم از انتشار این ویروس در سطح این شهرستان جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان در خصوص وضعیت بستری و فوتی بیماران کرونایی این شهرستان هم گفت: خوشبختانه با رعایت شهروندان و اصناف در یک هفته گذشته شاهد فوتی و بستری در این شهرستان نبوده ایم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار