امضای مجوز چاه مرکز ماهی خاویار با حمایت استاندار مازندران / تمرکز بر روی پروژه های بزرگ مقیاس\

امضای مجوز چاه مرکز ماهی خاویار با حمایت استاندار مازندران / تمرکز بر روی پروژه های بزرگ مقیاس

  • کد خبر: 2111101148
  • چاپ
  • انتشار: 22 ارديبهشت 1400 - 15:51

 استاندار مازندران برای حل مانع زدایی ها، مجوزه چاه دوم مرکز تکثیر پرورش ماهیان خاویار در شهرستان سیمرغ را صادر کرد تا سرمایه گذار بتوانند بدون هیچ گونه مانعی نسبت به ساخت پروژه خود اقدام نماید.

 

به گزارش استناد نیوز، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در مراسم عملیات اجرایی صنایع تبدیلی و تکمیلی پروژه زنجیره فوق پیشرفته ماهیان خاویار شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در طرح مزارع سازگاری برای رفع موانع تولید در این استان در حال گرفتن مجوزات لازم هستیم، افزود: در حال گرفتن مجوز برای مجموعه ایی از فعالیت های سازگاری و کارهای اجتماعی که با محیط زیست مغایرتی ندارند، هستیم.

وی با اعلام اینکه طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی زنجیره ماهیان خاویاری همچون کارخانه تولید آکوآپونیک، پرورش ماهی و کارخانه تولید کود ارگانیک تا حد زیادی مرتبط با آب است، گفت که این طرح در صرفه جویی آب بسیار موثر است چرا که در این پروژه با کمترین میزان آب، بیشترین حجم تولید ماهی خاویار را خواهد داشت.

استاندار مازندران با بیان اینکه امسال همچون ۱۴ سال گذشته شعار سال توسط مقام معظم رهبری با زمینه اقتصادی نام گذاری شده است، ادامه داد: به منظور دستیابی کشور به توسعه، جز با حضور فعال تمامی مسئولان از استاندار گرفته تا مدیران دستگاه های اجرایی و هم افزیی و تعامل همه ارکان موثر راه دیگری وجود ندارد.

حسین زادگان با اعلام این که طی چند سال گذشته به اندازه کافی در حوزه زیرساخت ها بخصوص در روستاها هزینه شده است ، گفت : هرچند همچنان تقاضا ممکن است وجود داشته باشد ، ولی ایجاد رفاه برای مردم جز از طریق تقویت تولید با پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رقم نخواهد خورد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهرستان سیمرغ تازه تاسیس است ، افزود : این شهرستان باید به سمت توسعه سوق پیدا کند که این مهم جز از طریق ایجاد بنگاه های تولیدی میسر نخواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران  در پایان، گفت : پروژه های که در استان اجرایی می شود باید مقیاس بزرگ باشد. برای سطح اراضی زیر کشت باید چه در حوزه ساخت و ساز و چه در احداث گلخانه ها ارزش قائل شویم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار