وقتی کرونا در مازندران به سخره گرفته می شود / ستادهای کرونایی کاندیداهای شورای شهر\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

وقتی کرونا در مازندران به سخره گرفته می شود / ستادهای کرونایی کاندیداهای شورای شهر

  • کد خبر: 2111101165
  • چاپ
  • انتشار: 26 ارديبهشت 1400 - 16:14

حدود یک ماه به آغاز انتخابات شورای شهر باقی مانده است و درحالی که کرونا در استان مازندران قربانی می گیرد، کاندیداهای شورای شهر مشغول افتتاح غیر قانونی ستادهای انتخاباتی خود هستند.

به گزارش استناد نیوز، تشکیل ستادهای انتخاباتی توسط برخی کاندیداهای متخلف شورای شهر در شرایطی اتفاق می افتد که در شعارهای انتخاباتی آن ها بیش از هر موردی از کلمه «خدمت» استفاده شده است اما در عمل این کلمه پر معنا با بی توجهی کاندیداها به سلامت مردم و جامعه رنگ می بازد.

متاسفانه برخی از کاندیداهای مطرح انتخابات شورای شهر در استان مازندران با افتتاح ستادهای انتخاباتی با عناوین مختلف یک پیام واضح و روشن را به مردم مخابره کرده اند و آن این است که: «من می خواهم رای بیاورم، به هر قیمتی! حتی اگر بهای آن جان باختن مردم بر اثر کرونا باشد!»

وجود ویروس منحوس کرونا در این دوره از انتخابات شورای شهر آزمونیست برای سنجش کاندیداها که آیا در عمل منافع مردم شهر و جامعه ای که قصد «خدمت!» در آن را دارند به منافع شخصی خود ترجیح می دهند یا خیر؟ که بسیاری از کاندیداهای مطرح در این آزمون مردود شده اند و با نادیده گرفتن کرونا، سعی دارند ستادهای خود را مملو از جمعیت نمایند.

طبق قانون در هر مرحله از فرایند انتخابات اگر تخلفی از سوی کاندیداها رخ دهد امکان رد صلاحیت آن ها وجود دارد و دستگاه های مربوطه باید در این خصوص که سلامت مردم را تهدید می کند با دقت نظر بیشتری اقدام نمایند تا انتخابات در سلامت کامل و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورتی پر شور برگزار گردد.

همچنین مردم نیز قطعا بیش از هر موردی به سلامت خود و عزیزانشان اهمیت خواهند داد و در صورت کوتاهی هیات های نظارت بر انتخابات، خود دست به کار شده و در پای صندوق های رای کاندیداهای متخلف را رد صلاحیت خواهند کرد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار