برنامه روز جهانی موزه به صورت مجازی برگزار می شود\

برنامه روز جهانی موزه به صورت مجازی برگزار می شود

  • کد خبر: 2111101170
  • چاپ
  • انتشار: 28 ارديبهشت 1400 - 12:25

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث رهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری روز جهانی موزه به صورت مجازی در سطح این استان خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، مهدی ایزدی با بیان این مطلب، افزود: برای دومین سال پیاپی برنامه‌های بزرگداشت هفته میراث‌فرهنگی به دلیل محدودیت‌های کرونایی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ارائه شده، به‌صورت مجازی و از طریق سایت اداره کل و دیگر فضا‌های رسمی مجازی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به ارائه گزارش تصویری و نمایش اشیا کمتر دیده شده موزه‌های استان به شیوه مجازی به‌عنوان یکی از برنامه‌های این هفته یادکرد و افزود: ارائه گزارش تصویری از ویژگی‌های معماری و اقدامات مرمتی از بنا‌های تاریخی شاخص استان و همچنین معرفی مجازی، محوطه‌های باستان‌شناسی از دیگر برنامه‌های این هفته آتی خواهد بود.
او گفت: برگزاری کارگاه‌های مجازی و همچنین تجلیل از پیش‌کسوتان در ارتباط با موضوع میراث‌فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی است که در شرایط کرونایی موجود برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی مازندران به سایت اداره کل به آدرس www.mazandchto.ir مراجعه کنند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار