چهره های ورزشی مازندران در سودای شورای شهر / جامعه ورزش 2 بار از یک سوراخ گزیده نمی شود\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

چهره های ورزشی مازندران در سودای شورای شهر / جامعه ورزش 2 بار از یک سوراخ گزیده نمی شود

  • کد خبر: 2111101182
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1400 - 19:14

استان مازندران بزرگترین قطب ورزش کشور می باشد و ورزش در این استان با زندگی مردم عجین شده است، موضوعی که مورد توجه برخی کاندیداهای شورای شهر در ادوار گذشته قرار داشته و دارد.

به گزارش استناد نیوز، بیان وعده های شیرین ورزشی برای ورزشکاران پر شمار استان مازندران که عمدتا با حداقل امکانات ورزشی و بر پایه استعداد، تلاش و پشتکار خود به سکوهای قهرمانی می رسند، جذاب بوده و کاندیداهایی که با هر روشی قصد موفقیت در انتخابات را دارند بعضا با شعارهایی خارج از اختیارات شورای شهرسعی در فریب ورزشی های شهر دارند.

بخصوص وقتی که خود کاندیدا نیز از چهره های ورزشی شهر باشد احتمال پذیرش شعارهای پوپولیستی در بین جامعه ورزشی شهر افزایش می یابد، اما مطابق ضرب المثل معروف «عقل سالم در بدن سالم» ورزشکاران معمولا از افراد باهوش جامعه هستند که از یک سوراخ دوبار گزیده نخواهند شد.

اتفاقات تلخی که به دنبال ورود تعداد زیادی از چهره های ورزشی مطرح در شورای شهر دوره چهارم در سراسر کشور رخ داد و وعده های به عمل نپیوسته موجب شد در انتخابات شورای شهر پنجم دیگر جامعه ورزش پشت کاندیداهای ورزشی نایستند، همانطور که در طی چهار سال اعضای ورزشکار شورا پشت ورزشکاران را خالی کرده بودند.

در استان مازندران نیز این موضوع صادق بود، چهره های ورزشی ای که حمایت جامعه ورزش را سکوی پرواز خود قرار داده بودند و با رای بالا وارد شورای شهر شدند، بعد از ورود به شورا تمام شعارها و وعده های خود را فراموش کردند.

نتیجه این بدعهدی منتخبین ورزشی در انتخابات سال 96 روشن شد، جایی که با دست رد جامعه ورزش مواجه شدند و از اوج آسمان سقوطی سخت را تجربه کرده و نه تنها موفق به ورود به شورای شهر نشدند بلکه آرایشان به کمتر از نصف رسید!

جالب اینکه برخی از این چهره ها بازهم قصد ورود به پارلمان شهری را دارند و همچنان خود را پشت چهره ورزشی خود قایم می کنند و با لباس ورزشی و مدال های خود درحال تبلیغات هستند، به این گمان که بعد از گذشت 4 سال عملکرد ضعیفشان از یاد مردم رفته است، اما آنچه که از فضای شهرها و انتخابات در استان مازندران بر می آید این است که این بار نیز این چهره ها مورد حمایت جامعه ورزش نخواهند بود و ورزشی ها سکویی دوباره برای پرواز چنین کاندیداهایی برای رسیدن به مقاصد شخصی نخواهند شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار