حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان گر بلوغ سیاسی است\
  • فعال سیاسی مطرح کرد:

حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان گر بلوغ سیاسی است

  • کد خبر: 2111101205
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1400 - 10:52

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر و فعال سیاسی ، گفت: حضور حداکثری ملت شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بیانگر بلوغ سیاسی است بنابراین همه تکلیف دارند تا در این آزمون مهم و سرنوشت ساز نقش آفرینی کنند.

 

دکتر عبدالهادی رضایی تالارپشتی روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان گر اهمیت دادن به آزادی سیاسی و سرنوشت خودمان نسبت به آینده قوه اجرائیه و همچنین مدیریت شهری است .

وی با اعلام اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی نسبت به سرنوشت خودشان است، گفت که همه تکلیف داریم تا در این آزمون مهم و سرنوشت ساز نقش آفرینی کنیم.

این فعال سیاسی بیان کرد: ملت شریف ایران همچون گذشته در انتخابات شرکت می کنند و به افکار عمومی دنیا این حقیقت را انتقال می دهند که این ملت زنده، پویا و تمدن ساز است.

دکتر رضایی با اعلام اینکه مهم ترین تفاوت انتخابات این دوره با دوره های قبل قرار گرفتن ایران اسلامی در چله دوم انقلاب است، اضافه کرد: در چله دوم انقلاب ما به دنبال تشکیل دولت اسلامی خواهیم بود که با تحقق و گذر آن این تمدن اسلامی را گذار خواهیم نمود.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قائمشهر در پایان با اعلام اینکه نامزد ریاست جمهوری و شورای شهر باید از ویژگی هایی همچون ولایت مداری، پاکدستی، صداقت، پاسخگو و وفادار به مردم را برخوردار باشند، گفت که این ویژگی ها برای نامزد ریاست جمهوری و شورای شهر اصلح بیانگر عدالت سیاسی است که در بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار