۱۲۲ شعبه اخذ رای در سوادکوه پیش بینی شد / به کارگیری 2 هزار نیرو\

۱۲۲ شعبه اخذ رای در سوادکوه پیش بینی شد / به کارگیری 2 هزار نیرو

  • کد خبر: 2111101206
  • چاپ
  • انتشار: 18 خرداد 1400 - 11:12

فرماندار شهرستان سوادکوه از پیش بینی ۱۲۲ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش استناد نیوز،عین الله طالبی روز سه شنبه با بیان اینکه به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان افزایش یافته است، افزود: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات گذشته ۱۱۷ شعبه بوده است اما در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا  سه شعبه در شهر زیراب و دو شعبه در شهر پلسفید افزایش یافته است.

وی با اعلام اینکه ۲ هزار نیرو برای انتخابات پیش رو به کارگیری می شود، گفت که به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و توام با آرامش برای شهروندان، اعضای هیات اجرایی در حال بازرسی از تمام شعبات اخذ رای در سطح این شهرستان هستند تا کمبودها را برطرف کنند.

فرماندار شهرستان سوادکوه، بیان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، انتخابات با فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و ناظرین بهداشت هم برای نظارت بر پروتکل های بهداشتی در تمام شعبات اخذ رای حاضر خواهند شد تا بتوانند از دغدغه های مردمی مبنی بر این بیماری بکاهند.

طالبی یکی از راه های انتخابات پرشور را تعهد مردم به این نظام اعلام کرد و  ادامه داد: تعهد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران باعث می شود تا همچون ادوار گذشته در انتخابات شرکت کنند چرا که کمبودها و مشکلات در دوره های قبل هم وجود داشته است اما هیچگاه باعث دلسردی مردم از این نظام نشده است.

فرماندار شهرستان سوادکوه با تاکید براینکه سلامت انتخابات برای کشور بسیار حائز اهمیت است و باید نظارت بر انتخابات جدی گرفته شود، اضافه کرد: باتوجه به اینکه این امر باعث تقویت اعتماد عمومی در جامعه می شود بنابراین به منظور انتخابات باشکوه تمام تدابیر لازم در این شهرستان اندیشیده شده است.

طالبی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت اصلی ترین رکن انتخابات است، گفت: سابقه حضور و مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات گذشته نشان دهنده آگاهی آنان از تاثیر انتخابات بر سرنوشتشان است بنابراین باز هم در این عرصه حضور به عمل می آورند تا بار دیگر سرونوشت خود را رقم بزنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار