مازندرانی ها هفته گرمی را تجربه می کنند\

مازندرانی ها هفته گرمی را تجربه می کنند

  • کد خبر: 2111101217
  • چاپ
  • انتشار: 23 خرداد 1400 - 16:40

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرده است که دمای هوای استان از فردا دوشنبه روند افزایشی می‌گیرد و تا پایان هفته شهروندان مازندرانی و مسافران شاهد گرم‌تر شدن هوا تا ۶ درجه سانتی‌گراد خواهند بود.

 

به گزارش استناد نیوز، اداره کل هواشناسی مازندران روز یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط جوی مازندران در روز جاری تا روز دوشنبه را غالبا ابری و گاهی با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران بویژه در مناطق غربی پیش‌بینی کرد.

طبق این گزارش، هوای مازندران از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه روند افزایشی دارد که بیشینه دما در برخی شهرهای مرکزی و شرقی در آخرین روز هفته به ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر افزایش خواهد یافت.

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که از روز جمعه بعد از ظهر تا روز شنبه با شکل گیری جریانات مرطوب دریا به خشکی، علاوه بر ابرناکی آسمان که با کاهش دما نیز همراه است، شرایط برای بارش‌های پراکنده باران در استان فراهم می‌شود.

جدول داده‌های آماری هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته دشت ناز و گلوگاه با ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و آلاشت نیز با ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین شهرهای مازندران بودند.

طبق این پیش‌بینی، دمای هوای ساری امروز در گرم ترین ساعت به ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد و با توجه به روند تدریجی دمای هوا از فردا دوشنبه تا روز جمعه، شهروندان ساری در روز آخر هفته گرمای ۳۵ درجه سانتی گراد بالای صفر را تجریه خواهند کرد.

وضعیت دریای مازندران نیز در روز جاری با موج کوتاه همراه است اما از اواخر امشب و فردا با افزایش موج پیش‌بینی شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار