417 نامزد در انتخابات شوراهای شهر و روستا جویبار رقابت می کنند\

417 نامزد در انتخابات شوراهای شهر و روستا جویبار رقابت می کنند

  • کد خبر: 2111101224
  • چاپ
  • انتشار: 25 خرداد 1400 - 11:24

فرماندار شهرستان جویبار، گفت: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 417 نامزد در سطح این شهرستان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

سید علی اسد روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: از این تعداد 29 نفر در شهر جویبار، 6 نفر در شهر کوهیخیل و 382 نفر هم برای بخش مرکزی و گیلخواران با هم به رقابت می پردازند.

وی با اعلام اینکه انتخابات مهم ترین صحنه سیاسی کشور است، گفت که مردم این شهرستان در ادوار گذشته بالاترین مشارکت را در این رویداد سیاسی داشته اند بنابراین وظیفه ما هم به عنوان مسئولین فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خردادماه است.

فرماندار شهرستان جویبار با بیان اینکه انتظارم از کلیه مجریان، بازرسان و تمام افرادی که در امر انتخابات دخیل هستند پایبندی به قانون و امانت داری آراء مردمی است، افزود: مهم ترین رکن اساسی در انتخابات امانت داری است.

اسد در خصوص اینکه آیا قانون تبلیغات از سوی نامزدهای این شهرستان اجرایی می شود، گفت که قبل از شروع تبلیغات جلسه ای با حضور کاندیها برگزار شد و نامزدها و مسئولان توجیه شدند که در چهارچوب قانون و آئین نامه اجرایی، تبلیغات را شروع کنند.

وی با تاکید براینکه کمیته امحاء بر روند تبلیغات نامزدهای این شهرستان رصد کاملی داشته و با کسی تعارفی ندارند، بیان کرد: در صورت مشاهده ابتدا تذکر و سپس نسبت به جمع آوری بنرها با ابعادی بزرگتر اقدام می کنند.

فرماندار شهرستان جویبار در پایان  با اعلام اینکه خوشبختانه شهرستان جویبار اجرای قانون تبلیغات از سوی کاندیدها راضی کننده بوده است، گفت: تنها چند نفر نسبت به نصب بنر با سایزی بزرگتر از ابعاد  اعلام شده پرداخته بودند که با تذکر نسبت به جمع آوری بنر خود اقدام کرده اند.

شوراي اسلامي شهر جويبار و کوهیخیل هر کدام 5 عضو دارد و راي دهندگان بايد در روز اخذ راي حداكثر برای هر شهر اسامي 5 نفر را در برگه راي بنويسند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و  ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار