3 ستاد انتخاباتی در مازندران پلمب شد/ تمهیدات لازم برای انتخابات باشکوه و سالم اندیشیده شده است\

3 ستاد انتخاباتی در مازندران پلمب شد/ تمهیدات لازم برای انتخابات باشکوه و سالم اندیشیده شده است

  • کد خبر: 2111101226
  • چاپ
  • انتشار: 25 خرداد 1400 - 12:37

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه از ابتدای فرایند تبلیغات تاکنون ۶۰ مورد اخذ تعهد انجام شد، گفت که همچنین سه ستاد تبلیغاتی نیز پلمب شد.


به گزارش استناد نیوز، سردار مرتضی میرزایی پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای برپایی باشکوه انتخابات و تأمین امنیت آن صورت گرفته است، افزود: اقدامات ناجا در سه مقطع قبل، حین و بعد از انتخابات انجام می‌شود.
وی با اظهار اینکه هماهنگی لازم برای برپایی باشکوه و حضور پررنگ مردم در پای صندوق رأی باشیم، خواستار همکاری مردم با نیروهای حافظ امنیت انتخابات شد و گفت: نیروی انتظامی با همه وجود در خدمت مجریان و دست اندارکاران انتخابات است و هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی با عنوان اینکه برای هر صندوق حداقل سه نفر درنظر گرفته شده است، افزود: برای برخی صندوق شش نفر نیروی حفاظتی درنظر گرفته شده است و در کنار آن عوامل گشت‌های پنهان نیز حضور دارند و با تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد شد.
سردار میرزایی درباره مظاهر تخلفات تبلیغاتی در استان گفت: هرچند شاهد بروز تخلفاتی بودیم اما این تخلفات به گونه‌ای نبود که مشکل ساز شود و از ابتدای فرایند تبلیغات تاکنون ۶۰ مورد اخذ تعهد انجام شد و سه ستاد تبلیغاتی نیز پلمب شد.
فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: همچنین در یک مورد سه نفر از متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند و در مجموع همکاری داوطلبان و طرفداران آنها مطلوب بوده است.
وی با اظهار اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشتیم، به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: قطعاً با حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، تیرهای دشمنان به سنگ خواهد خورد.
سردار میرزایی، حضور باشکوه در انتخابات را سبب تقویت نظام و رهبری دانست و گفت: تاکنون مشکل امنیتی و ناامنی نداشتیم و آمادگی برای برخورد با هرگونه ناامنی را دارا هستیم.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تاکنون و در دوره‌های گذشته نیز مسئله ناامنی انتخاباتی در استان نداشتیم، گفت: نیروی انتظامی همواره ثابت کرده است که در خط انقلاب و رهبری بوده و برابر وظیفه دینی و شرعی و شهروندی، تمام خانواده ناجا با قدرت پای صندوق رأی حضور خواهند یافت.
وی شمار صندوق‌های رأی را بیش از چهار هزار صندوق اعلام کرد و گفت: برای تأمین امنیت این صندوق‌ها و در دورترین نقطه استان نیز، نیروی حفاظتی و امنیتی وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار