مردم روز جمعه با حضور خود پای صندوق های رای به نظام آبرو خواهند داد\
  • رهبر انقلاب:

مردم روز جمعه با حضور خود پای صندوق های رای به نظام آبرو خواهند داد

  • کد خبر: 2111101231
  • چاپ
  • انتشار: 26 خرداد 1400 - 19:43

سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت برگزاری سیزدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران آغاز شد.

 

به گزارش استناد نیوز، محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

* دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا را به همه ملت عزیزمان و همه مشتاقان زیارت آن بزرگوار تبریک عرض می کنم. متاسفانه مدت‌هاست که از این فیض بزرگ محروم ماندیم.

* امیدواریم خداوند متعال به برکت دعا و شفاعت این بزرگوار رحمت و لطف خویش را بر این ملت روز به روز افزون کند و برکات مجاورت ملت ایران با آن روز به روز افزایش پیدا کند.

* بحث امروز من صرفاً درباره انتخابات است. تا کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یک رویداد سرنوشت ساز در کشور اتفاق خواهد افتاد و آن عبارت است از انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا.

* قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌ها،در زمینه اقتصاد، مسائل فرهنگی، امنیت، سلامت و غیره وابسته به عملی است که شما مردم ایران روز جمعه ان‌شاءالله انجام خواهید داد. شما با حضور خودتان و با رای خودتان سرنوشت کشور را در همه مسائل عمده رقم می‌زنید.

*حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی دارای یک اصل محکم و یک سند متقن فکری است و صرفاً یک مسئله سیاسی نیست. البته فواید سیاسی حضور مردم خیلی زیاد است لکن علاوه بر اینها و مهمتر از اینها اصل فلسفه حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی است. یعنی در جمهوری اسلامی، جمهوری یک بخش و اسلامی یک بخش است و اگر جمهور حضور نداشته باشند جمهوری اسلامی تحقق پیدا نمی‌کند.

* هدف دشمن این است که این انتخابات به صورت مطلوب جمهوری اسلامی انجام نگیرد یعنی مردم از نظام فاصله بگیرند. چون عدم حضور مردم در انتخابات طبعا فاصله‌گیری مردم از نظام جمهوری اسلامی است و این هدف آنهاست.

* البته مردم به حرف آنها گوش نکردند. تجربه نشان داده که متن مردم- بعضی از گروه‌های خاص را کار نداریم که این حرفها را آنها هم  در مطبوعات یا این روزها در فضای مجاز تکرار می کنند- با آنها کاری نداریم. لکن متن مردم نشان دادند که هرچه دشمن خواسته اینها عکس آن را انجام دادند، هم در مورد انتخابات هم در مورد راهپیمایی‌ها و مسائل گوناگون دیگر. این‌دفعه هم به توفیق الهی همین‌طور خواهد شد مردم انشالله حضور پیدا خواهند کرد و به نظام جمهوری اسلامی آبرو خواهند داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار