تقاطع غیرهمسطح خیابان جویبار در قائمشهر تصویب شد / اجرا طرح تقاطع غیرهمسطح با اعتبار 400 میلیارد ریالی\

تقاطع غیرهمسطح خیابان جویبار در قائمشهر تصویب شد / اجرا طرح تقاطع غیرهمسطح با اعتبار 400 میلیارد ریالی

  • کد خبر: 2111101235
  • چاپ
  • انتشار: 27 خرداد 1400 - 11:59

شهردار قائمشهر گفت که تقاطع غیرهمسطح خیابان جویبار در سطح شهر قائمشهر با اعتبار۴۰۰ میلیارد ریال در طول ۱ سال عملیاتی می گردد.

 به گزارش استناد نیوز، پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان جویبار واقع در شهر قائمشهر با همکاری شهرداری قائمشهر ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بصورت مشارکتی و با ابلاغ ۲۵۰  میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و با پیگیری های حضرت آیت الله معلمی ، مهندس کمال علیپور نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم قائمشهر مصوب گردید.

همچنین این طرح به همراه تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۰ که به پیشنهاد شهردار قائمشهر مهندس عباس صالح زاده در شورای اسلامی دوره پنجم به تصویب رسیده بود، به تایید کمیته انطباق فرمانداری نیز رسید.

روز پنج شنبه طرح تقاطع غیرهمسطح خیابان جویبار واقع در شهر قائمشهر با حضور کلیه مدیران مرتبط استانی اعم از معاونت عمرانی استانداری ، مدیر کل دفتر فنی استانداری ، مدیر کل حمل ونقل و ترافیک ، سازمان راهداری استان مازندران ، اداره کل راه و شهرسازی مازندران ، پلیس راه استان و پلیس راهور استان مورد بررسی دقیق و پس از ارائه برنامه های فنی و اجرایی توسط شهردار قائمشهر مهندس صالح زاده و مشاور پروژه دکتر فرشید رضا حقیقی جهت اجرا به تصویب نهایی رسید .

شهردار قائمشهر با اعلام این خبر افزود: این پروژه با اعتبار۴۰۰ میلیارد ریال در طول ۱ سال و به روش بسیار دقیقی با استفاده از تکنولوژی ها مناسب عملیاتی می گردد .

عباس صالح زاده گفت که عرض پروژه جهت عبور دو طرفه بصورت زیر گذر ۱۰ متر و ارتفاع باکس ۴.۲ به همراه دو لاین روگذر محور اصلی با عرض حداقل ۱۲ متر بصورتی که پیاده راه مناسب نیز داشته باشد، به تصویب رسید .

 

خبر: سامان سوهانیان



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار