مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث رشد و توسعه کشور می شود / فراهم شدن 236 شعبه اخذ رای\

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث رشد و توسعه کشور می شود / فراهم شدن 236 شعبه اخذ رای

  • کد خبر: 2111101236
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1400 - 12:56

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه تمام تمهدیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان اندیشیده شده است ، گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث رشد و توسعه کشور خواهد شد.

 

به گزارش استناد نیوز، یحیی یوسف پور روز جمعه پس از انداختن رایش به صندوق در حسینیه حسن آباد قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : بسترهای مناسب برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان ایجاد شده است ، بنا بر این از مردم می خواهیم تا همچون ادوار گذشته و برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند.

وی با اعلام اینکه آراء مردم در سرنوشت کشور موثر است ، گفت : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث شتاب بیشتر رشد و توسعه در جامعه خواهد شد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه طی بازدیدهای به عمل آمده در شعب اخذ رای استقبال مردم خوب بوده است ، افزود : امیدواریم تا همچون ادوار گذشته شاهد حضور پرشور و گسترده تر مردم در پای صندوق های رای باشیم.

یوسف پور با اعلام اینکه به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا لوازم بهداشتی برای تمام شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است، گفت : از شهروندان می خواهیم تا هنگام رای دادن حتما از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

۲۳۶ شعبه اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراها و روستاها در شهرستا نقائمشهر در نظر گرفته شده است.

۸۶۷ نامزد در انتخابات شوراهای شهر و روستا این شهرستان با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد ۱۱۶ نامزد برای شهر قائمشهر و ارطه و بقیه برای روستاها هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار