تخلفات انتخاباتی شوراهای شهر و روستا زیر ذره بین هیات نظارت / بیشترین شکایات و تخلف در بحث خرید و فروش آرا می ‌باشد\

تخلفات انتخاباتی شوراهای شهر و روستا زیر ذره بین هیات نظارت / بیشترین شکایات و تخلف در بحث خرید و فروش آرا می ‌باشد

  • کد خبر: 2111101265
  • چاپ
  • انتشار: 03 تیر 1400 - 14:53

دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا گفت که رسیدگی به شکایات مربوط به روستا‌ها در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و تخلفات و شکایات مربوط به شورا‌های شهر در هیات عالی استان بررسی خواهد شد.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از صدا و سیما، سید علی سلیلی روز پنج شنبه با اعلام این خبر، افزود: مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم مازندران در انتخابات ۱۴۰۰ تداعی کننده اقتدار و خلق حماسه‌ای دیگر برای مردم دیار علویان بود.

وی گفت: رای حق الناس است و تداخل در آرامش و فرایند این انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد.

دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا با بیان اینکه شکایات زیادی پس از اعلام نتایج آرا به دست هیات نظارت رسیده است، افزود: برخی از این شکایات با مستنداتی هم همراه است که بیشترین شکایات و تخلف در بحث خرید و فروش آرا می‌باشد.

سلیلی، گفت: طبق قانون تشکیلات شورا‌ها ماده ۵۸ و ۵۹ و متعاقب آن ۶۰ و ۶۱ فرصت اعتراض هم به نامزد‌ها و شهروندان به مدت دو روز پس از اعلام آرا داده شده است و در دو هفته آینده به تجمیع رسیده و پس از بررسی در هیات عالی به شکایت‌ها پاسخ داده خواهد شد.

وی در پایان افزود: رسیدگی به شکایات مربوط به روستا‌ها در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و تخلفات و شکایات مربوط به شورا‌های شهر در هیات عالی استان بررسی خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار