فرسودگی  بیش از ۴۰ درصد از شبکه توزیع آب جویبار/ شناسایی ۴۰ فقره انشعاب غیر مجاز در ۳ ماه گذشته\
  • مدیر آب و فاضلاب جویبار:

فرسودگی  بیش از ۴۰ درصد از شبکه توزیع آب جویبار/ شناسایی ۴۰ فقره انشعاب غیر مجاز در ۳ ماه گذشته

  • کد خبر: 2111101296
  • چاپ
  • انتشار: 20 تیر 1400 - 08:57

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار با بیان اینکه ۸۰۰ کیلومتر خط شبکه در شهرستان جویبار داریم، گفت: بیش از ۴۰ در صد از این خط شبکه ها فرسوده بوده و مستلزم بودجه فرا استانی برای حل این مشکل است .

 

پیمان ابراهیمی روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با اعلام اینکه شهرستان جویبار و بخصوص بخش گیلخواران همواره با کمبود آب شرب مواجه بوده است، افزود: اما متاسفانه با این شرایط آبی در ۳ ماه گذشته ۴۰ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه قطعی های مکرر برق بر قطعی آب شرب تاثیر منفی داشته است، خاطر نشان کرد: ۹۵ درصد منابع تامین آب جویبار از ۱۰ حلقه چاه مستقر در قائمشهر است که از این تعداد ۸ حلقه چاه با موتور دیزل ژنراتور فعالیت دارند که قطعی برق مشکلات ما را دوچندان کرده است .

ابراهیمی بیان کرد: سه پروژه در یکی دوسال گذشته در شهرستان جویبار انجام که دو طرح به بهره برداری رسیده و پروژه دیگر در بخش گیلخواران به طول ۶ کیلومترو اعتبار ۶ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی به مراحل پایانی خود نزدیک است.

وی تصریح کرد: ۵ کیلومتر این طرح به اتمام رسیده و یک کیلومتر انتهایی خط انتقال در شهر بهنمیر بوده که شهرداری این شهر ممانعت کرده که امیدواریم این مسئله به زودی از سوی این شهرداری مرتفع و شاهد افتتاح این پروژه در شهرستان جویبار باشیم ‌.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان جویبار در خاتمه تعداد مشترکین شهری را ۱۳ هزارو روستایی را ۱۶هزار مشترک  اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار