تصفیه خانه آب آشامیدنی و خط انتقال آبرسانی به شهرهای بابل و بابلسر افتتاح شد\
  • با حضور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور؛

تصفیه خانه آب آشامیدنی و خط انتقال آبرسانی به شهرهای بابل و بابلسر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111101327
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1400 - 17:50

در چهاردهمین هفته پویش هر هفته الف –ب ایران تصفیه خانه آب آشامیدنی و خط انتقال آبرسانی به شهرهای بابل و بابلسر با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور همچنین حضور معاون توسعه و مهندسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،نماینده های مردم بابل و بابلسر در مجلس ، استاندار مازندارن، مدیر عامل آب منطقه ای استان ،مدیر عامل آبفا مازندران و تعدادی از مسئولان و مردم منطقه به بهره برداری رسید.

 

 به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران ؛ دکتر روحانی رییس جمهور در ابتدای مراسم با اشاره به اهمیت آبرسانی سالم و پایدار در دولتهای یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: تامین آب شرب سالم برای مردم عزیز مازندران بسیار برای ما مهم بوده و خوشبختانه امروز مردم شهرهای بابل و بابلسر شاهد افتتاح تصفیه خانه آب شرب و خط انتقال هستند.

در ادامه مهندس پاکروح معاون توسعه و مهندسی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فاز اول تصفیه خانه شهرهای گروه الف، آب شرب شهرهای بابل و بابلسر و روستاهای مسیر را با ظرفیت تصفیه ۱۰۰۰ لیتر بر ثانیه و لوله گذاری ۷۰ کیلومتری برای ۶۰ هزار نفر تامین خواهد کرد.

پاکروح با اشاره به صرف اعتبار۴۲۰ میلیارد تومانی برای احداث این تصفیه خانه افزود: برای این  تصفیه خانه مخزن ۳۷۰۰۰ مترمکعبی احداث شده است.

گفتنی است پس از این مراسم مخزن ۱۰۰۰۰ مترمکعبی دیگری نیز برای آبرسانی به شهر فریدونکنار کلنگ زنی شد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار