طرح واکسیناسیون عشایر بالای 18 سال در مازندران/حدود 6 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر پرداخت شد\

طرح واکسیناسیون عشایر بالای 18 سال در مازندران/حدود 6 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر پرداخت شد

  • کد خبر: 2111101331
  • چاپ
  • انتشار: 03 مرداد 1400 - 18:00

رئیس اداره امور عشایر مازندارن از طرح واکسیناسیون عشایر بالای 18 سال در این استان از یکم مردادماه خبر داد، گفت: برای آغاز واکسیناسیون هماهنگی های لازم با علوم پزشکی های بابل و ساری در حال انجام میباشد تا خانوار عشایری که دارای کد هستند، واکسینه شوند.

 

حجت الله شعبانی حاجی  روز یک شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با با بیان اینکه در مازندران چهار هزار و 200 خانوار عشایری  در سامانه ثبت نام  کردند، افزود: از این تعداد خانوار به استناد  آمار ثبت مبنایی مرکز آمار کشور  حدود ۱۵۰۰ خانوار در فصل بهاره و۱۰۰۰ خانوار زمستانه  مورد تایید قرار گرفتند .

وی از طرح واکسیناسیون عشایر بالای 18 سال در این استان از یکم مردادماه خبر داد، گفت: برای آغاز واکسیناسیون هماهنگی های لازم با علوم پزشکی های بابل و ساری در حال انجام میباشد  تا خانوار عشایری که دارای کد هستند، واکسینه شوند.

رئیس اداره امور عشایر مازندران  افزود: اطلاع رسانی به عشایر از طریق فضای مجازی و همکاری مدیریت  جهاد کشاورزی  هر شهرستان انجام خواهد شد.

شعبانی حاجی  افزود : در بحث تسهیلات نیازی نیست تا متقاضیان هر شهرستان بدلیل کرونا و هزینه های بالا به اداره امورعشایر مراجعه کنند، بلکه آنان می توانند درخواست خود را به مدیریت  جهاد کشاورزی و شرکت تعاونی عشایری  ارائه دهند و رابطین ما در جهاد کشاورزی  هم با ارسال در اتوماسیون اداری به این اداره درخواست ها را انتقال می دهند.

وی اضافه کرد: برای ارائه تسهیلات به عشایر، کارشناسان ما در این اداره هم از آن مناطق بازدید به عمل آورده و براساس تعداد دام پرواری  به عشایر مبلغی تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

رئیس اداره امور عشایر مازندران میزان تسهیلات پرداخت شده به عشایر در سال گذشته را حدود 6 میلیارد تومان با بهره 10 درصدوباز پرداخت یکساله اعلام کرده است.

شعبانی حاجی  گفت که همچنین دربحث توانمند سازی عشایرو بحث تسهیلات صندوق خرد زنان،عشایر گردی، ... هم صد درصد مورد حمایت ما قرار می گیرند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار