بیش از 52 هزار نفر در قائمشهر علیه کرونا واکسینه شدند/ آیت الله طالقانی یک عمر را در جهاد و روشنگری و ارشاد گذراند\

بیش از 52 هزار نفر در قائمشهر علیه کرونا واکسینه شدند/ آیت الله طالقانی یک عمر را در جهاد و روشنگری و ارشاد گذراند

  • کد خبر: 2111101339
  • چاپ
  • انتشار: 05 مرداد 1400 - 15:33

فرماندار شهرستان قائمشهر گفت که از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از 52 هزار نفر معادل 16 درصد در سطح این شهرستان واکسینه شدند.

 

به گزارش استناد نیوز، یحیی یوسف پور روز سه شنبه در جلسه شورای اداری که در مصلی قائمشهر برگزار شد، افزود: تاکنون بیش از ۵۲ هزار و ۹۴۷ دز واکسن کرونا در سطح این شهرستان تزریق شده که از این تعداد بیش از ۴۱ هزار برای مرحله اول و مابقی مرحله دوم است.

وی گفت که تا زمانی که ۷۰ درصد از جمعیت این شهرستان علیه کرونا ایمن نشوند، این ویروس همچنان وجود دارد.

فرماندار شهرستان قائمشهر با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به تزریق واکسن کرونا هماهنگی های لازم با دانشگاه علوم پزشکی مازندران صورت گرفته است، افزود: همچنین برای سرعت بخشیدن در تزریق واکسن کرونا ۲ مکان دیگر با هماهنگی بسیج و امام جمعه قائمشهر در ثارالله و مصلی مهیا خواهد شد تا بتوانیم با دریافت دزهای بیشتر واکسن به این شهرستان، شهروندان را واکسینه کنیم.

یوسف پور با اعلام اینکه هم اکنون حدود ۲۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند، گفت: متاسفانه سرعت انتشار این بیماری در موج جدید به حدی بالا است که اکثر مردم را به صورت خانوادگی درگیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا ظرفیت حضور پرسنل ادارت تا ۳۰ درصد و دستگاه های خدمات رسان تا ۵۰ درصد باید باشد، بیان کرد: از مردم تقاضا داریم تا همچون گذشته از عادی انگاری پرهیز کنند و با دوری از دورهمی های خانوادگی و اجتماعات، حتما فاصله گذاری اجتماعی وپروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

آیت الله طالقانی یک عمر در جهاد و روشنگری و ارشاد گذراند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  در این جلسه با بیان اینکه پنجم مردادماه سال 1358 اولین نماز جمعه در تهران بعد از پیروزی انقلاب به امامت آیت الله طالقانی برگزار شد، افزود: به تعبیر امام راحل (ره) آیت الله طالقانی یک عمر در جهاد و روشنگری و ارشاد گذراندند. او یک شخصیتی بود که از حبس به حبس و از رنجی به رنج دیگر در رفت و آمد بود و هیچ گاه در جهاد بزرگ خود سستی و سردی نداشت.

آیت الله علی معلمی بیان کرد: حضور مردم در صحنه نظام و در عرصه فعالیت‌های انقلابی، مرهون نماز جمعه است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار