تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ساری با هزینه 20 میلیارد تومانی آغاز شد\

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ساری با هزینه 20 میلیارد تومانی آغاز شد

  • کد خبر: 2111101340
  • چاپ
  • انتشار: 05 مرداد 1400 - 15:54

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری با هزینه ۲۰ میلیارد تومان آغاز  شد.

 

 به گزارش استناد نیوز، یاسر امینی  روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری با وسعت ۱۳۳ هکتار احداث که تعداد ۱۶۲ واحد بهره بردار در این شهرک در حال فعالیت است.

او با اشاره به اهمیت ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی استان گفت: مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری در سال ۸۳ با ظرفیت پالایش ۴۰۰ مترمکعب در شبانه روز احداث گردید و با توجه به استقرار واحد‌های تولیدی جدید در این شهرک و افزایش فاضلاب‌های صنعتی، طراحی و احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرک در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: عملیات تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرک نیز با ظرفیت پالایش ۱۰۰۰ مترمکعب در شبانه روز آغاز شده است که برای انجام آن ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

امینی گفت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری شامل ایستگاه پمپاژ، متعادل ساز، چربی گیر صنعتی، رآکتور بی هوازی و هوازی، مخزن کلرزنی، مدیریت و آب گیری لجن و آزمایشگاه بوده که فرآیند تصفیه بیولوژیکی تلفیقی بی هوازی و هوازی را بدنبال خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار