کمک همه جانبه شهرداری قائمشهر برای سرعت بخشیدن به تزریق واکسیناسیون\

کمک همه جانبه شهرداری قائمشهر برای سرعت بخشیدن به تزریق واکسیناسیون

  • کد خبر: 2111101348
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1400 - 19:05

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه مرکز تجمیع واکسیناسیون در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان در حال راه اندازی است، گفت: این مرکز با همکاری سپاه و کمک همه جانبه شهرداری قائمشهر برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عموم از هفته آینده آغاز می شود.

 

دکتر محمد گران روز چهارشنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه شهرداری قائمشهر ۳۰ دستگاه کامپیوتر را به منظور ثبت اطلاعات متقاضایان در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر قرار داده است، افزود: به منظور سرعت بخشیدن در امر واکسیناسیون بنا شد تا نیروهای شهرداری در دو نوبت صبح و عصر به ثبت افراد مراجعه کننده برای تزریق واکسن کرونا بپردازند و همچنین کادر درمان به صورت تخصصی به تزریق بپردازند.

وی گفت که واکسن اگر به اندازه کافی برای این شهرستان تامین شود، سرعت تزریق بسیار بالا خواهد رفت.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه از ابتدای طرح واکسیناسیون تاکنون بیش از ۵۷ هزار دز واکسن در سطح این شهرستان تزریق شده است، افزود: از این میزان ۴۵ هزار دز برای مرحله اول و ۱۲ هزار دز هم برای مرحله دوم بوده است.

دکتر گران با اعلام اینکه هم اکنون ۲۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های شهرستان بستری هستند، گفت : روز گذشته تعداد بستری بیماران جدید کرونایی در دو بیمارستان کمتر از ۵۰ بیمار بوده که به نسبت دو روز پیش کاهش داشته که امیدواریم این روند کاهشی ادامه یابد.

تعداد بستری روزانه بیماران کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر در دو روز گذشته ۶۰ نفر بود.

رئیس شبکه بهداشت قائمشهر در پایان با بیان اینکه نتیجه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف ، مردم و مسئولین پس از دو هفته نمایان می شود ، افزود: در حال حاضر تنها راه کنترل بیماری کرونا، جلوگیری از عادی انگاری و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار