۱۵ طرح تولیدی روستایی با سرمایه 20 میلیارد ریالی در بابل به بهره برداری رسید\

۱۵ طرح تولیدی روستایی با سرمایه 20 میلیارد ریالی در بابل به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101354
  • چاپ
  • انتشار: 09 مرداد 1400 - 16:43

15  طرح تولیدی روستایی با محوریت اشتغال و کارآفرینی بانوان تولیدکننده در قالب طرح «هر روستا یک محصول» در بابل به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش استناد نیوز، فرماندار بابل روز شنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: برای افتتاح این ۱۵ طرح حدود ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که از سوی صندوق کارآفرینی امید تأمین شده است.

 قربانعلی ولیزاده بورا افزود: این تسهیلات ارزان قیمت در اختیار بانوان تولیدکننده روستایی قرار گرفت و با افتتاح این طرح‌ها به صورت مستقیم برای حدود ۳۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: طرح‌هایی که امروز در روستاهای بابل به بهره‌برداری رسید در حوزه تولیدات گلخانه‌ای، صنایع چوبی، تزئینی و گردشگری و همچنین تولیدات پوشاک بوده است.

وی افزود: همه کارآفرینان و شاغلان فعال در این طرح‌های افتتاح شده، جوان و از دانش‌آموختگان رشته‌های مرتبط هستند که این مزیت سبب تعهد کاری و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی آن‌ها خواهد شد.

فرماندار بابل گفت: نیروهای تحصیل کرده نیازهای روز بازار را به خوبی درک کرده و با خلاقیت در کار زمینه ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار را فراهم می‌کنند.

اجرای طرح «هر روستا یک محصول» در مازندران از فروردین سال ۱۳۹۶ و همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان با بهره‌برداری از ۵۴ کارگاه خیاطی خانگی در روستاهای مازندران آغاز شد و طی سال‌های اخیر گسترش یافت.

تعدادی از طرح‌های مشاغل خانگی و روستایی امروز در قالب طرح «هر روستا یک محصول» که با هدف اشتغالزایی روستایی و حمایت از زنان سرپرست خانوار در تولید محصولات خانگی و روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید اجرا می‌شود، در بابل با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور افتتاح شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار