واکسیناسیون خبرنگاران علیه کرونا در مازندران آغاز شد\

واکسیناسیون خبرنگاران علیه کرونا در مازندران آغاز شد

  • کد خبر: 2111101355
  • چاپ
  • انتشار: 10 مرداد 1400 - 14:38

واکسیناسیون خبرنگاران مازندران امروز یکشنبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دانشکده امام محمد باقر(ع) ساری آغاز شد.

 

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه آغاز تزریق واکسن خبرنگاران با اظهار این که حدود ۸۰۰نفر از جامعه رسانه مازندران عضو خانه مطبوعات استان هستند، گفت: با هماهنگ معاونت بهداشتی ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل تزریق دز نخست واکسن خبرنگاران از امروز آغاز شده است.

عباس زارع افزود: اسامی مرتبط با حوزه رسانه در قالب یک فایل الکترونیکی تحویل معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان شده است، البته اولویت با افرادی است که کارت خبرنگاری داشته و کار میدانی انجام می‌دهند. در عین حال کارکنان تحریریه‌های روزنامه ها و هفته‌نامه ها نیز می توانند واکسن دریافت کنند و این هماهنگی ها صورت گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به فوت حدود ۲۰ نفر ازاهالی فرهنگ و هنر استان بر اثر بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت: امیدواریم با گسترش واکسیناسیون، شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس باشیم.

زارع از فعالیت های شبانه روزی خبرنگاران در اطلاع رسانی وضعیت بهداشتی و درمانی ناشی از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: انصافا رسانه ها بویژه خبرگزاری ها در این مدت با نگاه و از زاویه های مختلف به مشکلات ، نواقص ، توصیه ها و خدمات بهداشتی و درمانی ویروس کرونا  اطلاع رسانی مطلوبی داشته و همچنان ادامه می دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار