قبادی سرپرست شهرداری ساری شد\

قبادی سرپرست شهرداری ساری شد

  • کد خبر: 2111101365
  • چاپ
  • انتشار: 14 مرداد 1400 - 14:45

اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر ساری در نخستین جلسه رسمی " محمد حسین قبادی " را به سمت سرپرست شهرداری مرکز استان انتخاب و معرفی کردند.

 

به گزارش استناد نیوز، جلسه انتخاب شهردار جدید ساری امروز پنجشنبه با حضور فرماندار شهرستان مرکز استان همزمان با مراسم تحلیف شورا برگزار شد، اعضای شورای ۹ نفره با ۵ رای موافق "  محمد حسین قبادی " را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر معرفی کردند.

" محمد حسین قبادی " معاون شهر سازی منطقه یک ، شهردار منطقه ۲ و معاون شهر سازی شهرداری ساری را در کارنامه مدیریت خود دارد.

شورای شهر ساری به دلیل حاشیه‌های برجسته شورای پنجم و انحلال این شورا پس از بازداشت همه اعضای برگزیده در انتخابات دوره پنجم، بیشتر از سایر شوراهای مازندران در کانون توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار دارد.

مدیریت شهرداری ساری به دلیل بازداشت ۹ عضو منتخب شورای پنجم و منحل شدن شورای این شهر در تاریخ ۱۷دی سال ۱۳۹۹  ،همزمان طبق قانون اختیارات شورای شهر ساری از جمله تعیین سرپرست شهرداری از سوی هیات حل اختلاف وزارت کشور به استاندار مازندران به عنوان قائم مقام این نهاد واگذار شد. احمد حسین‌زادگان نیز تمام اختیارات و وظایف شورای شهر ساری را برعهده گرفت و در دو دوره به ترتیب ،حمیدرضا مرادی و جواد طالبی را  به عنوان شهردار ساری معرفی و این افراد مدیریت این شهر را برعهده داشتند.

هیات رئیسه شورای ششم اسلامی شهر ساری انتخاب شدند

در ادامه این جلسه پرویز شعبانی ، سید حسین احمدی و سید رحمان میرشجاعی به عنوان هیات رئیسه سنی انتخاب شده و سپس مراسم تحلیف با قرائت متن سوگند نامه برگزار شد و  پس از مراسم تحلیف انتخاب هیات رئیسه شورای ششم ساری برای سال اول در دستور کار قرار گرفت و در نتیجه به اتفاق آراء  پرویز شعبانی به عنوان رئیس، سبحان بخشی به عنوان نائب رئیس ، سید حسین یوسفی به عنون منشی اول و شهرام ایرجی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

در این انتخابات همچنین سید حسن احمدی به عنوان خزانه دار و  سبحان بخشی و سید حسین یوسفی به عنوان نمایندگان شورای شهر ساری در شورای شهرستان برگزیده شدند.

فرماندار ساری نیز در این مراسم خطاب به اعضای شوری شهر ساری گفت که توقع مردم از منتخبان خودشان در شورای شهر این هست که با گره گشایی و حل مشکلات شهر، اعتماد و اطمینان آنها را جلب کنند.

عباسعلی رضایی اضافه کرد: در فرآیند خدمت و مسئولیت اگر حب دنیا غالب باشد، خطا هم رخ می دهد لذا با توکل به خدا و نیت خالص می توان به سمت اهداف بلند حرکت کرد.

فرماندار مرکز استان مازندران توصیه کرد با پرهیز از ورود به مسایل حاشیه ای ، حزبی و جناحی ، حل مشکلات شهر را  مورد توجه قرار دهند در کار شورا اختلاف نظر امری طبیعی است اما خروجی کار باید متضمن مصالح و منافع مردم باشد.

رضایی تاکید کرد: اعضای شورا باید کاری کنند که رضایت خدا و مردم را جلب و وجدان خود را آسوده کنند چون وجدان مهم ترین داور درونی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار