ویدئو / دفاع علی بابایی کارنامی از طرح جنجالی صیانت از فضای مجازی / نظر نماینده ساری بر خلاف نظر کارشناسان\

ویدئو / دفاع علی بابایی کارنامی از طرح جنجالی صیانت از فضای مجازی / نظر نماینده ساری بر خلاف نظر کارشناسان

  • کد خبر: 2111101368
  • چاپ
  • انتشار: 14 مرداد 1400 - 18:24

علی بابایی کارنامی از اقدام خود در حمایت از طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی که با عنوان طرح ضد اینترنت در میان مخالفان شناخته می شود، دفاع کرد، این درحالی است که این طرح اعتراضات زیادی به همراه داشته است.

به گزارش استناد نیوز، پس از انتشار لیست مدافعان طرح جنجالی مجلس در خصوص اینترنت و فضای مجازی توسط استناد نیوز که نام نماینده ساری و میاندورود نیز در آن وجود داشت، این نماینده مجلس در گفتگویی نسبت به آن واکنش نشان داد.

علی بابایی کارنامی در این گفتگو ضمن دفاع مجدد از این طرح و در توجیه اقدام خود، گفت: «بالاتر از من! جناب آقای قالیباف که در راس هرم همه ماست! گفتند این طرح منجر به فیلترینگ در هیچ حوزه ای نمی شود»

ضمن اینکه این صحبت ها با نظر کارشناسان و نمایندگان مخالف در تضاد بوده و به صراحت در این طرح به بحث محدود سازی اشاره شده است، این صحبت نشان دهنده دنباله روی نماینده ساری و میاندورود از نماینده ای دیگر در تصمیمات مهم است، درحالی که بارها تاکید شده هیچ برتری بین نمایندگان وجود نداشته و مطابق قانون نیز هر نماینده یک رای داشته و در آن از استقلال کامل برخوردار است.

موضوع تبعیت برخی نمایندگان و دنباله روی از نمایندگان دیگر موضوعی است که متاسفانه بعضا در بین نمایندگان استان مازندران وجود داشته، که به ضرر منافع مردم استان تمام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار