اقدامات ارزنده شهردار قائمشهر برای شهروندان/از اقدامات رفاهی تا به پایان رساندن پروژه های عمرانی\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

اقدامات ارزنده شهردار قائمشهر برای شهروندان/از اقدامات رفاهی تا به پایان رساندن پروژه های عمرانی

  • کد خبر: 2111102335
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1401 - 09:20

کاظم علیپور شهردار قائمشهر در این چند ماه به خوبی نشان داد که تمام دغدغه او رفع مشکلات و خدمت رسانی صادقانه به شهروندان قائمشهری است.

 

خبرنگار: مونا معینی 
به گزارش استناد نیوز، کاظم علیپور از زمانی که به عنوان شهردار قائمشهر انتخاب شد تا کنون همه تلاش خود را به کار برد تا در ملاقات های عمومی گره های کور شهری را حل کند و با رفع موانع خدمات ارزنده ای را به شهروندان خود ارائه دهد.
علیپور که از بدنه شهرداری فعالیت خود را آغاز کرد و با مسئولیت هایی همانند معاونت اداری مالی، ذیحسابی و معاونت سرمایه‌گذاری توانست کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارد اکنون به عنوان شهردار قائمشهر به دنبال رفاه و خدمت رسانی مناسب به شهروندان قائمشهری است.
اقدامات رفاهی شهردار قائمشهر در بخش فضای اقامتی، سرویس بهداشتی و فضای سبز پارک ساحلی هرگز از یادها نخواهد رفت. شهرداری برای ارائه خدمات در این بخش حدود 800 میلیون تومان هزینه کرد.

بحث جا نمایی زباله ها همیشه یک دغدغه بزرگ برای شهروندان بود که به همت شهرداری برای نخستین بار در سال جدید 250 باکس زباله در سطح شهر جانمایی شد .
اصولا پایان هر سال حجم عظیم زباله ها در سطح شهر چهره زشتی را به نمایش می گذاشت اما شهرداری با خریداری باکس های جدید و قرار دادن آنها در سطح شهر سبب شد تا چهره شهر در قرن جدید متفاوت باشد.
از دیگر اقدامات موثر شهردار قائمشهر؛ افتتاح جاده سلامت کنار گذار کارخانه نساجی شماره دو بود که توانست رفاه و سلامتی را به شهروندان قائمشهری هدیه دهد. این پروژه با اعتباری بیش از 10 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
قطعا شهروندان با پرداخت عوارض و نوسازی توقع خدمات ارزنده را از شهرداری دارند و کاظم علیپور در این چند ماه هم به خوبی نشان داد که تمام دغدغه او رفع مشکلات و خدمت رسانی صادقانه به شهروندان قائمشهری است.
یکی دیگر از خدمات ارزنده شهرداری قائمشهر رفع مشکل 50 ساله آبگرفتگی بود که این شهرداری نسبت به کانال هدایت آبهای سطحی اقدام کرده است که در این طرح بنا است تا 3 هزار متر از خیابان جویبار به سمت میدان طالقانی و سپس باشگاه تختی اجرایی شود. در فاز اول 430 متر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان انجام شده و فاز دوم که به طول 700 متر است، در حال اجرا شدن است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
پروژه های نیمه کاره و رها شده شهرستان قائمشهر توسط شهردار جوان و با انگیزه قائمشهر بار دیگر به جریان افتاد و به بهره برداری رسید یکی از پروژه هایی که نیمه کاره رها شده بود احداث کانال کمربندی شمالی قائمشهر بود که این طرح با توجه به اینکه قرارداد پنج ماه با پیمانکار بسته بود اما این شهرداری برای آنکه مردم کمربندی ساعتها در ترافیک نمانند به این طرح سرعت بخشید و این طرح کمتر از 2 ماه به اتمام رسید که تنها آسفالت آن باقی مانده است. برای این طرح هم چهار میلیارد تومان هزینه شده است.
در این چند سال اخیر در قائمشهر زیرگذرهای بسیاری ساخته شد اما یکی از مهم ترین مناطق دخانیات قائمشهر بود که هرگز به آن توجه چندانی نمی شد شهرداری قائمشهر زیرگذر دخانیات را که برآورد اولیه این طرح حدود 40 میلیارد تومان است را در دست اقدام قرار داده است.

یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام شهرداری قائمشهر پروژه خط پردازش مرکز دفن زباله است که برای تجهیزات 22 میلیارد تومان و ابنیه 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
ساختمان موزه قائمشهر که در این چند سال اخیر به دلایل مختلف به نتیجه مورد نظر نرسیده است اما علیپور همه تلاش خود را به کار برده تا در نهایت موزه قائمشهر به سرانجام برسد. اعتبار مورد نظر از محل بودجه 5 میلیارد تومان برآورد شده است که شهرداری برای مرمت، تجهیز و راه اندازی این موزه در نظر گرفته است. طبق اخبار موجود شهردار جوان قصد دارد با توجه به افزایش هزینه ها در سال جاری، تا 10 میلیارد تومان هم برای به بهره برداری رسیدن این موزه هزینه کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار