طراحی ۱۰ همایش بزرگ فرهنگی در ۱۰ شهر مازندران\

طراحی ۱۰ همایش بزرگ فرهنگی در ۱۰ شهر مازندران

  • کد خبر: 2111102337
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1401 - 10:01

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۱۰ همایش بزرگ فرهنگی در ۱۰ شهر مازندران با حضور هنرمندان، فرهیختگان و استادان مازندرانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش استناد نیوز و ا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی در نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره شعر تبری «نوج» اظهار کرد: حمایت از طرح‌ها و برنامه های فرهنگی و هنری بومی جزء اولویت‌های این اداره کل است. رسالت فرهنگ و هنر ایجاد امید و نشاط در جامعه است و بی‌شک هنرمندان در این عرصه نقش مهمی برعهده دارند.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ و ادبیات بومی و حفظ و احیای زبان تبری افزود: کار برای فرهنگ و هنر هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است. چرا که فرهنگ و هنر بویژه در حوزه زبان و ادبیات بومی ریشه در اصالت مردم هر منطقه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد:. ما می‌توانیم در مازندران پایه‌گذار رویدادهای فرهنگی و هنری ملی باشیم و در این راستا نیز در نظر داریم که ۱۰ رویداد بزرگ فرهنگی و هنری را برای برگزاری در ۱۰ شهر مازندران برنامه‌ریزی کنیم. 

جشنواره شعر تبری «نوج» ویژه اشعار بومی مازندران است که تا کنون پنج دوره آن در شهرستان سواد کوه برگزار شده و ششمین دوره نیز قرار است امسال در این شهرستان برگزار شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار