ثابت کنید دولت حرکت برای بستن دهان منتقدان را محکوم می‌کند\

ثابت کنید دولت حرکت برای بستن دهان منتقدان را محکوم می‌کند

  • کد خبر: 212698
  • چاپ
  • انتشار: 12 خرداد 1397 - 08:50

استنادنیوز؛جمعی از اهالی رسانه استان سمنان خطاب به استاندار سمنان تأکید کردند: ثابت کنید دولت حرکت برای بستن دهان منتقدان را محکوم می‌کند.

جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه در استان سمنان در پی حمله به منزل یک مربی و خبرنگار سمنانی در بیانیه‌ای به استاندار سمنان در محکومیت این اقدام تأکید کردند: همان‌گونه که احتمالاً مطلع شده‌اید، نیمه‌شب گذشته به منزل یکی از خبرنگاران استان سمنان بعد از نوشتن چند مطلب انتقادی نسبت به مسائل روز ورزش استان، توسط افراد ناشناس حمله شده است که جای تأسف دارد و موجبات تأسف و تألم جامعه رسانه‌ای استان را فراهم آورد.

در ادامه آمده است: این اتفاق در زمان حاکمیت دولتی رخ داده است که رئیس این دولت بارها و بارها بر لزوم نقد صریح رسانه‌ها و همچنین تقویت اصحاب رسانه توسط دولتمردان تأکید داشته و آیا شایسته است در استانی که به امنیت در کشور مشهور است، چنین اتفاقاتی به وجود آید و چه کسی مسؤول پیگیری است؟

در بخش دیگری می‌خوانیم: اگر سال گذشته و در پی ضرب و شتم یک خبرنگار به خاطر انتقاداتش از یک دستگاه دولتی، اقدام مؤثر و عاجلی به عمل می‌آمد، امروز شاهد چنین حرکاتی که منجر به ایجاد ترس وحشت نه‌فقط در خانواده این فرد که کل اهالی رسانه‌ شده است، نبودیم.

در پایان می‌خوانیم: خواهشمندیم به‌طور عملی و با اقدامات و دستورات مشخص خود ثابت کنید که این دولت هر حرکتی را در راستای بستن دهان منتقدان محکوم و منکوب می‌کند و با عاملان و صادرکنندگان دستور برای انجام این حرکات کور برخورد قاطعی خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار