آمادگی شورای شهر ساری برای حمایت همه جانبه از برگزاری اولین همایش مدیریت مصرف بهینه آب استان مازندران\

آمادگی شورای شهر ساری برای حمایت همه جانبه از برگزاری اولین همایش مدیریت مصرف بهینه آب استان مازندران

  • کد خبر: 212998
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1397 - 18:02

استنادنیوز؛سید علی آقامیری در جلسه ای با حضور فرماندار مرکز استان اعلام کرد شورای شهر ساری آماده حمایت همه جانبه از برگزاری اولین همایش مدیریت مصرف بهینه آب استان مازندران است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ساری، در این جلسه که عصر یکشنبه سوم تیرماه 1397 در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری و شعبانی عضو خانه کشاورز استان مازندران ضمن دیدار با عباسعلی رضایی فرماندار جدید این شهرستان در خصوص برگزاری اولین همایش مدیریت مصرف بهینه آب استان مازندران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر ساری و نماینده این شورا در شورای اسلامی شهرستان با ابراز خرسندی از انتصاب عباسعلی رضایی به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در مرکز استان اظهار داشت: انتصاب این مدیر با سابقه و ارزشی که برادر سه شهید والامقام دفاع مقدس می باشد نویدبخش تحولات جدیدی در فضای اداری شهرستان است که برای ایشان در این جایگاه آرزوی توفیق دارم.

وی با بیان اینکه شوراها تنها نهاد انتخابی در سطح کشور می باشند که یکی از ارکان قانون اساسی هستند، افزود: این نهاد ارتباط مستقیم و مستمر از پایین به بالا دارد یعنی از مردم انتخاب شدند و بازهم با آنها ارتباط دارند.

آقامیری اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را امین ترین، صادق ترین، فعال ترین، کوشاترین، پرحضورترین و مثمر ثمر ترین افرادی که می توانند توسط مردم انتخاب شوند، خواند و تصریح کرد: شوراها افراد مورد اعتماد مردم برای مدیریت شهرها و روستاها هستند لذا استدعا دارم فرمانداری محترم ارتباطش را با شوراها بیشتر نماید.

وی با ابراز تشکر از خانه کشاورز استان مازندران که آغازگر همایش مدیریت مصرف بهینه آب در سطح استان و حتی در کشور است از حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر ساری خبر داد و خواستار همکاری دستگاه های مردمی و اجرایی با دست اندرکاران این همایش شد.

نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان ها مدیریت مصرف آب در دستگاه های اجرایی را ضعیف دانست و عنوان کرد: اگر در سال های قبل مدیریت آب خوب و بهینه ای داشتیم امسال وضع به این منوال نبود که بسیاری از کشاورزان و صاحبان زمین های زراعی از کشت محصولات شان باز بمانند و این در شرایطی است که ما می توانستیم با مدیریت آب از سال های گذشته مشکل کم آبی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه برگزار کنندگان این همایش درصدد استفاده از اساتید و افراد با تجربه برای رسیدن به راهکارهای عملی مناسب برای حل بحران کم آبی هستند، در پایان ابراز امیدواری کرد این همایش بتواند خروجی های مناسبی را در پی داشته تا مدیران اجرایی بتوانند بر اساس آنها حوادث ناگواری که شاید در سالهای آینده قرار است به اتفاق بیفتند را پیش بینی نموده و نسبت به پیشگیری از وقوع آنها اقدامات لازم و جدی را بعمل آورند تا مبادا آیندگان ما را مورد سرزنش قرار دهند.

عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری:
حل بحران کم آبی دستور کار دولت در کنار مسائل اقتصادی است

عباسعلی رضایی فرماندار ساری نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه خودش یکی روستایی زاده است، اذعان داشت: بنده به اهمیت کشاورزی و آب به خوبی واقف هستم و لذا برگزاری این همایش با اهداف قابل توجهی که تعیین شده را ضروری می دانم.

وی با بیان اینکه امروز بحران کم آبی مهم ترین دستور کار دولت مردان در کنار مسائل اقتصادی است، تصریح کرد: همه دستگاه های متولی حوزه انرژی باید در برگزاری همایش مدیریت مصرف بهینه آب نقش آفرین بوده و از هیچ تلاش و کوششی در راستای تحقق اهداف این همایش فروگذار نباشند.

شایان ذکر است، اولین همایش مدیریت مصرف بهینه آب استان مازندران ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 6 تیرماه 1397 در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ساری برگزار خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار