سنگ تمام لبنانی‌ها در توئیتر\

سنگ تمام لبنانی‌ها در توئیتر

  • کد خبر: 213968
  • چاپ
  • انتشار: 31 شهریور 1397 - 23:11

استنادنیوز ؛حادثه تروریستی امروز در اهواز در دنیای عرب واکنش‌های بسیاری را در پی داشت؛ واکنش‌هایی که عمدتا با ابراز همدردی و تروریستی خواندن این حمله همراه بود


کاربران لبنانی‌ به شدت به این حمله تروریستی واکنش نشان دادند و در توئیتر هشتک «#سلام_لإیران_من_لبنان» را به داغ‌ترین موضوع توئیتر در لبنان تبدیل و به اصطلاح «ترند» کردند.
لبنانی‌ها در توئیتر سنگ تمام گذاشتند
بسیاری از کاربران نوشته‌اند که آمریکا می‌خواهد ایران را با چنین حملاتی به زانو در بیاورد، اما ما لبنانی‌ها در کنار ایران هستیم.لبنانی‌ها در واکنش به این حمله نوشته‌اند که ایران و لبنان برای مبارزه با تروریسم در کنار یکدیگرند. بسیاری از کاربران نیز موضوع دخالت عربستان و امارات در حادثه امروز را مطرح کرده‌اند.
حجم واکنش‌ها صرفا به لبنانی‌ها محدود نمی‌شود. در یک نمونه «عبدالخالق عبدالله» مشاور سابق ولی‌عهد امارات که از این حمله تروریستی در صفحه توئیتر خود حمایت کرده از حمله و انتقاد کاربران توئیتر در امان نماند و بسیاری از کاربران عرب‌زبان در ذیل پست وی حادثه تروریستی اهواز را محکوم کردند.
صبح امروز همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم تروریستی اقدام به تیراندازی به مردم و حاضران در مراسم رژه کرد.
این حادثه تروریستی تا کنون 29 شهید و حدود 60 مجروح در پی داشته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار