خزانه دار سازمان نظام مهندسی مازندران/تعیین و تکلیف بیمه تکمیلی برای مهندسان\

خزانه دار سازمان نظام مهندسی مازندران/تعیین و تکلیف بیمه تکمیلی برای مهندسان

  • کد خبر: 214021
  • چاپ
  • انتشار: 06 مهر 1397 - 22:01

استنادنیوز؛ حمید سفیدگر اظهار داشت: افرادی که ثبت نام نموده اند می توانند جهت دریافت هزینه های خود با همراه داشتن کارت ملی به شعبات بیمه ایران در سطح استان مراجعه نمایند.

خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران  اظهار داشت: مدت قرارداد بیمه تکمیلی سال گذشته تا 20 اسفند بود که فرایند مناقصه آن باید قبل از 20 اسفند انجام و نتیجه مشخص می شد و بلافاصله بعد از 20 اسفند ادامه پیدا می کرد اما متاسفانه به دلایل مختلف بوِیژه مشکلات مربوط به انتخاب خزانه دار ، فرایند مناقصه و مراحل قانونی آن به موقع پیگیری نشد و به سال 97 منتهی شد.

وی افزود: بر اساس مناقصه صورت گرفته در سال گذشته و مذاکره با برنده شرکت بیمه گر این توافق حاصل شد که کسانی که از قبل بیمه بودند و در قرارداد بیمه سال جدید ثبت نام می کنند تمام هزینه هایشان طبق تعرفه های بیمه پرداخت شود و بیمه تعهدات خود را طبق اسناد مناقصه به انجام برساند.

مهندس سفیدگر ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد ثبت نامی ها جهت برخورداری از بیمه آسیا تا مهلت تعیین شده در 31 خرداد به حدنصاب نرسید بیمه آسیا انصراف داد .

خزانه دار سازمان ادامه داد: پس از انصراف بیمه آسیا با توجه به ثبت نام اعضا، سازمان با شرکت دوم بیمه گر یعنی بیمه ایران مذاکره نمود .در مذاکره جدید بیمه ایران همان تعهدات را پذیرفت ولی این ابهام وجود داشت که تکلیف کسانی که ثبت نام کردند و و آنهایی که بعد از خرداد ماه ثبت نام می کنند چگونه است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل موضوع در یکصد و چهلمین جلسه هیأت مدیره مطرح و مقرر شد کلیه کسانی که تا 31 خرداد در فراخوان بیمه آسیا ثبت نام کرده بودند و از گذشته هم در سازمان دارای سابقه بیمه بودند به طور کامل از 20 اسفند به بعد هزینه های درمانشان پرداخت شود به شرطی که انصراف نداده باشند .

 مهندس سفیدگر ادامه داد: کلیه کسانی که تا تاریخ 31 خرداد ثبت نام کردند و کسانی که پس از آن تاریخ در قالب بیمه ایران ثبت نام داشتند چنانچه سابقه ثبت نام از بیمه دوره قبل را دارند مشمول این مصوبه هستند و هزینه ها از 20 اسفند پرداخت می شود.

وی افزود: کسانی که اصلا سابقه ثبت نام بیمه نداشته اند طبیعی است که باید دوره انتظار را طی کنند البته برای این دسته از عزیزان هزینه مربوط به زایمان بدون دوره انتظار به طور کامل در قالب تعرفه های بیمه پرداخت می شود.

خزانه دار سازمان اظهار داشت: لیست متقاضیانی که جهت استفاده از بیمه ثبت نام کرده اند در سامانه وارد شده است و افرادی که ثبت نام نموده اند می توانند جهت دریافت هزینه های خود با همراه داشتن کارت ملی به شعبات بیمه ایران در سطح استان مراجعه نمایند.

 

 


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار