آیت‌الله توکل: خون پاک پاسداران مظلوم، نقطه ی عطف نابودی گروهک‌های تکفیری خواهد بود\

آیت‌الله توکل: خون پاک پاسداران مظلوم، نقطه ی عطف نابودی گروهک‌های تکفیری خواهد بود

  • کد خبر: 215937
  • چاپ
  • انتشار: 28 بهمن 1397 - 09:40

استنادنیوز؛ عملیات کور و بی‌ارزش نظامی، گویای اوج استیصال دشمنان ملت بزرگ ایران و اوج اقتدار جمهوری اسلامی است.


نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه‌ای شهادت 27 پاسدار مدافع امنیت کشور را تسلیت گفت و آن را نقطه ی عطف نابودی گروهک‌های تکفیری دانست.
متن اطلاعیه آیت‌الله سیدرحیم توکل بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
الَّذينَ آمَنوا يُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذينَ كَفَروا يُقاتِلونَ في سَبيلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا أَولِياءَ الشَّيطانِ ۖ إِنَّ كَيدَ الشَّيطانِ كانَ ضَعيفًا﴿النساء آیه ۷۶﴾

کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند؛ و آنها که کافرند، در راه طاغوت [بت و افراد طغیانگر]. پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید! (و از آنها نهراسید!) زیرا که نقشه ی شیطان، (همانند قدرتش) ضعیف است.

بار دیگر حماسه ی بزرگ حضور در جشن چهلمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ را به جنون واداشت و دست خبیث آمریکا از آستین گروهکی تروریست و مزدور و تکفیری در آمد و جان پاک مدافعان حریم امنیت انقلاب اسلامی را خبیثانه و سفاکانه گرفت. غافل از این که ملت ما شهادت را افتخار و آرزوی خود می‌دانند.

تنزل گنده‌گویی‌های آمریکا و اذناب اروپایی‌اش به سطح عملیات کور و بی‌ارزش نظامی، گویای اوج استیصال دشمنان ملت بزرگ ایران است و اوج اقتدار جمهوری اسلامی است.

موضع قاطع و سازش ناپذیر نظام اسلامی عصبانیت مرگبار استکبار و شیطان بزرگ را برانگیخت و به‌همان اندازه موجب استواری و نستوهی مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی شده است. خون پاک پاسداران مظلوم در این حادثه تروریستی نقطه عطفی برای نابودی گروهک‌های تکفیری و ضربه ی آهنین و پشیمان‌کننده ی سپاه اسلام خواهد بود.

اینجانب با تسلیت و تبریک شهادت این مهاجران گلگون کفن به امام عصر(عج‌الله)، نایب با کفایتش و ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده و همرزمان آن شهیدان، علو درجات برای آن جان برکفان و صبر و پاداش بی‌‌پایان برای بازماندگان را از خداوند مهربان مسالت می‌دارم.

10جمادی‌الثانی 1440 برابر با 27 بهمن 1397

سیدرحیم توکل

نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار