بیانیه مجمع عالی نخبگان استان مازندران در حمایت از سپاه پاسداران\

بیانیه مجمع عالی نخبگان استان مازندران در حمایت از سپاه پاسداران

  • کد خبر: 216328
  • چاپ
  • انتشار: 24 فروردين 1398 - 07:24

استنادنیوز؛ مجمع عالی نخبگان استان مازندران در واکنش به اقدام اخیر ترامپ و آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، در حمایت از سپاه پاسداران بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

مجمع عالی نخبگان استان مازندران ، اقدام اخیر دولت متخاصم آمریکا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم می‌کند و آن را نشانه خشم دولت آمریکا از محقق نشدن اهداف تحریمی به ویژه در زمینه فلج کردن تجارت خارجی جمهوری اسلامی ایران می‌داند.

سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که با دستان مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بنا نهاده شد و در کوران انقلاب و جنگ تحمیلی آبدیده گردید و اینک شمشیر ذوالفقاری است که همواره برگردن دشمنان عدالت فرود می آید.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند: “عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه های حساس این انقلاب است." اگر سپاه نبود هیچ چیز نبود".

سپاه یعنی همه ملت ایران، مجمع عالی نخبگان استان مازندران در کنار ملت ایران اسلامی این اقدام ننگین و شکست خورده دولت آمریکا را محکوم و یکبار دیگر هم صدا با ملت ایران اعلام می کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار