سازمان نظام مهندسی مازندران مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر را در قائم شهر برگزار کرد\

سازمان نظام مهندسی مازندران مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر را در قائم شهر برگزار کرد

  • کد خبر: 216572
  • چاپ
  • انتشار: 18 ارديبهشت 1398 - 08:17

استنادنیوز؛  مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر با همکاری دفتر نمایندگی نظام مهندسی و کانون رفاه مهندسین قائمشهر، با حضور جمعی از مسئولین شهری، روسای  ادارت، جمعی از مهندسان، استادکاران و کارگران ساختمانی در سالن همایش شهرداری برگزار گردید.

در ابتدا مهندس محمدنیا، نایب رییس محترم دفتر نمایندگی ضمن عرض تبریک روز کار و کارگر، به بیان اقدامات دفتر نمایندگی قائم شهر در خصوص ایمنی و نظارت بر عملکرد کارگاه های ساختمانی پرداخت و ضمن قدردانی از ریاست و کارشناسان اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم شهر در همراهی بازدیدهای صورت گرفته، خواستار ادامه همکاری فی مابین شده و بر لزوم آموزش حرفه ای کارگران ساختمانی تاکید نمود.

پس از آن دکتر بهمن معین پور شهردار قائم شهر، با بیان اینکه کارگران بازوان اجرایی آبادانی و توسعه کشور می باشند، به بیان دغدغه های موجود در خصوص بیمه کارگران فصلی و روزمزد ساختمانی پرداخته و خواستار اهتمام هر چه بیشتر مسئولین در خصوص رفع موانع بیمه و آموزش این قشر زحمتکش شد.

پس از پخش کلیپ کوتاهی در قدردانی از زحمات کارگران سخت کوش ساختمانی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائمشهر آقای حسینی، با عرض تبریک این روز و ضمن تشکر از سازمان نظام مهندسی ساختمان بابت همراهی و همکاری در بازدید های منظم دوره ای از ساختمانهای در حال احداث، در خصوص ایمنی کارگران و کارگاه های ساختمانی به بیان مطالبی پرداخته و با بیان آمار حوادث ساختمانی، از تمامی مهندسان و کارگران ساختمانی رعایت هرچه بهتر مقررات ملی ساختمان در بحث ایمنی را خواستار شد.

مهندس رجبی، رییس هیئت مدیره انجمن صنفی پیمانکاران برق نیز با بیان مشکلات و دغدغه های پیمانکاران و کارگران ساختمانی، به عنوان نماینده اصناف ساختمانی بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر کارگران و مهندسین محترم در بحث ایمنی افراد و کارگاههای ساختمانی تاکید داشت.

در پایان با قرائت پیام ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران دکتر حقیقی، با اهدا لوح سپاس و یادبودی از زحمات کارگران برگزیده انجمنهای صنفی کارگران ساختمانی تقدیر و تشکر به عمل آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار