نظارت دقیق بر عملکرد شرکت های حمل و نقل جاده ای و رانندگان در استان مازندران\

نظارت دقیق بر عملکرد شرکت های حمل و نقل جاده ای و رانندگان در استان مازندران

  • کد خبر: 216577
  • چاپ
  • انتشار: 18 ارديبهشت 1398 - 11:54

از ابتدای سال تاکنون به 10 مورد پرونده تخلفات شركت ها و موسسات حمل و نقلي و 10 مورد پرونده تخلف رانندگان استان مازندران رسیدگی و احکام آنها صادر شد.

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل و نقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات كميسيون هاي مواد 11 و 12 استان مازندران از ابتدای سال تاکنون به 10 مورد پرونده تخلفات شركت ها و موسسات حمل و نقلي و همچنین 10 مورد پرونده تخلف رانندگان حمل ونقل جاده ای در سطح استان مازندران رسیدگی و احکام آنها صادر شد.
عباسعلی نجفی افزود: درطی این مدت دو جلسه کمیسیون ماده 12 برگزار و منجر به صدور 10 رای برای شرکت های حمل و نقلی شد؛ که 8 شرکت برائت و 2 شرکت به مدت یک ماه تعطیلی محکوم شدند و همچنین در این مدت یک  جلسه کمیسیون ماده 11 برگزار و پرونده 10 راننده بررسی و احکام لازم صادر شده است.
ایشان با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود افزود: عمده تخلفات شركتهاي حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از: صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابجایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی در جاده های استان و عدم ارایه خدمات مطلوب در حین سفر بوده است .
لازم به توضیح است: عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده 12 از طریق شکایات سامانه  شهراه و 141 مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار و عدم رعایت سوار نمودن مسافر و صدور بلیط در بخش مسافر  بوده است .                              



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار