به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل، آرام رشیدی، معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین با اعلام این خبر افزود: نوآوری و توسعه عملکرد سازمانی که در نهایت منجر به ایجاد مزیت رقابتی پایدار میشود به ایجاد راهبردهای نوین از جمله بسترسازی فرآیندهای آموزش موثر، مکانیزم ارتقا و انگیزش منابع انسانی بستگی دارد که این موارد با تشکیل کمیته یادگیری و شورای ارتقا اجرا خواهد شد.
وی گفت: یکی از شاخصهای توسعه عملکرد سازمانی، ایجاد و بازنگری برنامههای آموزشی است و برنامههای آموزشی بیمه نوین با نگاه ارتقای توانمندیهای کارکنان و شبکه فروش از ابتدای سال جاری برای سه گروه همکاران ستاد، شعب و نمایندگان تدوین شده و در حال برگزاری است.
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین همچنین با اشاره به سیاست جانشینپروری در این شرکت گفت: از سال گذشته دورههایی تحت عنوان ارتقای توانمندیهای کلیدی منابع انسانی شعب به طور مستمر در حال برگزاری است و فرآیند ارتقای کارکنان شعب پس از گذراندن این دورهها تعیین میشود. همچنین تدوین برنامههای آموزشی تخصصی شبکه فروش نیز با همکاری انجمن صنفی نمایندگان بیمه نوین و معاونت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی صورت میپذیرد.
به گفته رشیدی، هدایت شبکه فروش به سمت بازارهای هدف و تبیین سیاستهای بازاریابی نیز از جمله دیگر مباحثی است که طی کارگاههای تعاملی به نمایندگان ارائه خواهد شد.