شهردار کیاکلا: حضور به موقع سازمان نظام مهندسی در شرایط بحرانی و کمک رسانی به سیل زدگان\

شهردار کیاکلا: حضور به موقع سازمان نظام مهندسی در شرایط بحرانی و کمک رسانی به سیل زدگان

  • کد خبر: 217669
  • چاپ
  • انتشار: 22 تیر 1398 - 10:49

استنادنیوز؛ دکتر حقیقی ؛ نهادینه سازی رعایت مقررات ملی ساختمان از طریق آموزش های کیفی و همکاری تخصصی مشاوره ای در تدوین طرح های جامع و تفصیلی شهرها را جزو راهبردها و وظایف نظام مهندسی می دانیم / شهردار کیاکلا: از سازمان نظام مهندسی، بابت حضور به موقع در شرایط بحرانی و کمک رسانی به سیل زدگان کمال سپاس را دارم.

به گزارش روابط عمومی سازمان در دیدار ریاست سازمان با شهردار و عضو شورای شهر کیاکلا که در روز چهارشنبه 98/04/19 در محل سازمان برگزار شد، توسعه همکاری‌های متقابل بین شهرداری کیاکلا با دفتر نمایندگی آن شهر مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت. در این دیدار رئیس سازمان با اشاره به برنامه های سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در جهت نهادینه‌سازی رعایت مقررات ملی ساختمان، همکاری با شهرداری‌ها و سایر مراجع صدور پروانه‌های ساختمانی را جزو راهبردهای اصلی سازمان برشمرد و ضمن آمادگی سازمان در راستای ارائه مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای در رشد و توسعه شهرسازی و معماری، طراحی و تدوین طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها را بسیار بااهمیت دانست و بر همکاری دفاتر نمایندگی سازمان با شهرداری‌های شهرها برای بهبود روند خدمات‌ رسانی تأکید کرد.

دکتر فرشیدرضا حقیقی همکاری و همدلی با مردم را نیز بخشی از کارکردهای سازمان دانست و تلاش و جدیت سازمان را در ارائه کمک‌رسانی و حضور در نقاط آسیب‌زده استان بخشی از همین راهبرد برشمرد.

در این دیدار ... سید حامد بیکایی شهردار کیاکلا و جواد قصابیان عضو شورای اسلامی آن شهر از سازمان نظام‌مهندسی بابت ایجاد شرایط و تسهیلات مؤثر برای ارائه خدمات مهندسی بهتر به مردم آن شهرستان تشکر کردند. همچنین میهمانان سازمان از حضور به‌موقع در شرایط بحرانی و کمک‌رسانی همدلانه و سریع به سیل‌زدگان آن شهرستان نیز قدردانی نمودند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار