دیدار یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود با رئیس و هیأت رئیسه نظام مهندسی مازندران\

دیدار یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود با رئیس و هیأت رئیسه نظام مهندسی مازندران

  • کد خبر: 217670
  • چاپ
  • انتشار: 22 تیر 1398 - 10:57

استنادنیوز؛ نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با رئیس و هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در دیدار دکتر فرشیدرضا حقیقی رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مازندران با علی‌اصغر یوسف نژاد نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلام انجام شد، ریاست سازمان بر نقش تعاملی و مشاوره‌ای سازمان در افزایش کیفی تصمیمات در موضوعات مرتبط با صنعت ساخت‌وساز و شهرسازی تأکید کرد.

نظام مهندسی

دکتر حقیقی ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های صنفی و تخصصی سازمان، و تأکید بر ترویج اصول مهندسی و برنامه‌ریزی به‌منظور رشد و اعتلای حرفه‌ای مهندسان ساختمان و مشاغل مرتبط با آن‌ها، لزوم توجه ویژه به نظرات کارشناسی سازمان را در بررسی و اصلاح مقررات ملی ساختمان در مجلس را خواستار شد. رئیس سازمان  در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار پیگیری افزایش اعتبار بیمه‌ای و شغلی مهندسان در چارچوب قانون کار و سایر قوانین مرتبط از سوی مجلس شورای اسلامی شد.

دکتر یوسف نژاد نیز ضمن مهم شمردن نقش تخصصی و حرفه‌ای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان از رویکرد تعاملی و مشارکت این سازمان با سایر نهادها و سازمان‌های دیگر در جهت افزایش بهره‌وری استقبال نمود و فضای حاکم بر مجلس را مبتنی بر حمایت از اعتبار حرفه‌ای مهندسان و ارتقای جایگاهی همه سازمان‌های صنفی توصیف کرد.

نظام مهندسی 2

نظام مهندسی 3



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار