باورپذیری و ایمان به اقتدار ملی؛ دستاورد بزرگ دفاع مقدس است\

باورپذیری و ایمان به اقتدار ملی؛ دستاورد بزرگ دفاع مقدس است

  • کد خبر: 219300
  • چاپ
  • انتشار: 02 مهر 1398 - 14:03

استنادنیوز؛ یوسفعلی جوانی قادیکلایی بیان داشت؛ دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از پایمردی‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی پیر و مرادشان سپردند و با سلاح ایمان و بصیرت رویای شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ و ایادی منطقه‌ای آنان را برای همیشه باطل کردند.

 

رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران در گفت و گو با استنادنیوز بیان داشت؛ دفاع مقدس، تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی است‌ و همان‌‌طور که مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا فرموند جنگ هشت ساله، ما را قوی‌تر کرد. اگر جنگ هشت ساله نبود، این سرداران شجاع، این مردان برجسته نشان داده نمی‌شدند، در بین ملت بروز نمی‌کردند؛ این حرکت عظیمِ مخلصانه‌ مردم مجال بروز و ظهور پیدا نمی‌کرد.

وی افزود؛  دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‏ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارکِ تاریخ حماسه،‌ ایثار و پایداری آزادگان جهان می‏درخشد و در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق‌طلبانه ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی فروزان خواهد ماند. مقاومتی که شکل گرفته و برخاسته از روح وحدت و ایمان و هدایت‌‏های رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بود که باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت جهان‌گیر شد.

جوانی قادیکلایی گفت؛ باوری ژرف در اندیشه ایرانیان با شروع جنگ تحمیلی به وجود آمد كه به پایه گذاری و نهادینه شدن فرهنگ غنی مقاومت و شهادت در درون كشور، انجامید و با بالنده‌تر شدن این گفتمان، نام ایران مقتدرتر از همیشه در جهان درخشید و با وجود تنش های بی شمار در منطقه پرآشوب خاورمیانه، چون پایگاه و ستونی از امنیت به ایفای نقش می پردازد و ضمن دفاع از ملت های مظلوم به بازگرداندن آرامش و صلح به منطقه كمك می كند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار