نمایندگان مجلس ثبت اموال و دارایی خود را در قوه قضائیه انجام دهند\

نمایندگان مجلس ثبت اموال و دارایی خود را در قوه قضائیه انجام دهند

  • کد خبر: 219387
  • چاپ
  • انتشار: 07 مهر 1398 - 07:26

استنادنیوز؛ عزت الله یوسفیان ملا اظهار داشت؛ نمایندگان مجلس خواست ثبت اموال و دارایی خود خانواده‌شان را در قوه قضائیه انجام داده و باید قوه مقننه هم نسبت به دیگر قوا، در اجرای این اقدام پیشی بگیرد.

 

 نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ، درباره انتشار شفاف و علنی لیست اموال و دارایی مسئولان گفت: آیت‌الله رئیسی خیلی با سرعت سامانه اعلام اموال و دارایی مدیران و مسئولان را راه‌اندازی و عملیاتی کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: اعلام اموال و دارایی مسئولان قانون است، ولی باید مسئولانی که مشکلی در این زمینه ندارند از این کار استقبال کنند و باید بدانند که این موضوع می‌تواند الگوی خوبی برای جامعه باشد.

نماینده آمل در مجلس تصریح کرد: بیشترین عدد و رقم مدیر و مسئول در یک مکان به نام نمایندگان مجلس در قوه مقننه وجود دارد و باید آنها حساب و کتاب اموال و دارایی خود را اعلام کنند، لذا حق آن است که در مجلس چند کارمند در یک اتاق لیست اموال نمایندگان را در سامانه مذکور ثبت کرده و همه با اشتیاق به سمت اعلام آن بروند.

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: باید فضای عطر سلامت مدیران و مسئولان با اعلام اموال و دارایی آنان در جامعه پخش شود.

وی تصریح کرد:‌ وقتی فردی اموال و دارایی خود را اعلام می‌کند، بزرگترین منفعت کار به او می‌رسد، لذا باید مدیران کشورمان در این باره از یکدیگر سبقت گرفته و این کار را آبروی خود و نظام تلقی کنند.

یوسفیان ملا گفت: امیدوارم وقتی مجلس با تصویب قانون اعلام اموال و دارایی مسئولان در این مسیر گام برداشته، خودش پیش‌قدم اجرای آن باشد و اولین لیست گروهی هم مربوط به ثبت اموال نمایندگان ملت در پارلمان باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار