۳ هزار و ۴۰۰ نانوایی در مازندران برای طرح هوشمندسازی فروش نان کد شاپرک دریافت کردند\

۳ هزار و ۴۰۰ نانوایی در مازندران برای طرح هوشمندسازی فروش نان کد شاپرک دریافت کردند

  • کد خبر: 2111102313
  • چاپ
  • انتشار: 06 تیر 1401 - 10:49

 مدیر پروژه هوشمندسازی نانوایی ها و معاونت مالی و اداری بانک سپه مازندران با بیان اینکه طبق آمار سازمان غله ۴ هزار و ۷۰۰ نانوایی در سطح این استان وجود دارد ، گفت تاکنون ۳ هزار و ۴۰۰ نانوایی برای طرح هوشمندسازی فروش نان موفق به دریافت تایید کد شاپرک شدند.

به گزارش استناد نیوز ، ناصر مستانی در بازدید از یکی نانوایی های روستای ملاکلا شهرستان سیمرغ، افزود : این تعداد نانوایی ها با هدف اجرای طرح هوشمندسازی فروش نان کد شاپرک دریافت کردند.

وی با اعلام اینکه برای دریافت کد شاپرک باید شماره موبایل با کارت ملی فروشنده تطابق داشته باشد، گفت: نانوا باید دارای کدرهگیری مالیاتی ، جواز کسب و غیره باشد در غیر اینصورت نمی تواند نسبت به دریافت کد شاپرک اقدام کند.

مدیر پروژه هوشمندسازی نانوایی ها با بیان اینکه بانک سپه در این طرح ملی به عنوان مجری پروژه انتخاب شده است ، افزود: بانک سپه در کل کشور ۱۰۰ هزار دستگاه کارت خوان مهیا کرده و این دستگاه ها به صورت رایگان در اختیار نانوایی ها قرار می گیرد.

مستانی با اشاره به اینکه در این طرح در قیمت نان هیچ تغییری رخ نخواهد. داد ، گفت: برای آنکه این دستگاه مورد حمایت نانوا قرار گیرد، ۱۵ درصد کارمزد به صورت تشویقی بر مبنای نرخ پایه به نانوایی ها تعلق می گیرد که پایان همان روز پس از فروش به حسابشان واریز می شود.

وی با تاکید براینکه بهره بردار این طرح اداره غله خواهد بود ، گفت: اگر نانوایی نان باکیفیتی را به فروش برساند و همچنین مصرف بیشتری داشته باشد بنابراین سازمان غله آرد را به صورت معدل و بدون واسطه در اختیار انان قرار می دهد.

به گفته وی در طرح هوشمندسازی یارانه نان عایدی آن به مردم می رسد.

معاون مالی و اداری بانک سپه مازندران در پایان در خصوص آموزش این طرح به نانوایی ها گفت: باتوجه به اینکه این دستگاه ها به صورت اندروید است؛ بنابراین آموزش ان بسیار راحت و در عرض ۳ دقیقه انجام می شود و اگر این دستگاه ها دچار قطعی شود شعب آن شهرستان نسبت به رفع آن سریعا اقدام خواهد کرد .

پایان هفته تمام نانوایی های سیمرغ مجهز به دستگاه کارت خوان می شود

فرماندار شهرستان سیمرغ هم با بیان اینکه بانک سپه به عنوان مجری این پروژه انتخاب شده است گفت: با همکاری اداره غله و دستگاه ها طرح هوشمندسازی یارانه نان به دستگاه کارت خوان در سطح این شهرستان در حال انجام شدن است.

محمدحسین ذکریایی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد از نانوایی های سطح این شهرستان به این دستگاه مجهز و آموزش های لازم هم ارایه شده است ، افزود: تا پایان این هفته تمام نانوایی های این شهرستان به دستگاه کارت خوان هوشمند مجهز می شوند.

وی گفت در این طرح خدمات بهتری به مردم ارایه می شود تا مشکلات هم مرتفع شود .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار