مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شد\

مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شد

  • کد خبر: 2111103303
  • چاپ
  • انتشار: 27 تیر 1402 - 13:11

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۱۸ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران، سید حسین درویشی مدیر کل گفت: مسابقات ملی مهارت، رویدادی است، رقابتی، پروژه محور و سالانه که طی ۳ مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور جوانان زیر ۲۱ سال کشور در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد. 

این مقام مسئول بیان داشت :شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، ارتقاء سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور و فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

وی افزود: مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود که ۱۹۵ نفر در ۱۸ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان به رقابت پرداختند. این افراد شامل ۱۰۷ نفر زن و ۸۸ مرد بوده که در ۳۳ حرفه مهارتی شرکت کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در خاتمه گزارش بیان داشت: در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت سهم مازندران، ۱مدال طلا،۳ نقره، ۳ برنز و ۶ دیپلم افتخار بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار